SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dezerterzy z Austro-Węgier w czeskim browarze reklamują piwo Tyskie (wideo)

Zaczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) pokazującej ucieczkę Mazura i Mecenasa z austro-węgierskich koszar. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Bardzo, Konqubinat, Oto Film, Juice, Orka, Saatchi & Saatchi Poland, ZenithOptimedia Group i Q&A Communications.

Nowy spot jest kontynuacją pierwszej odsłony działań reklamowych, pokazującej jak Mazur i Mecenas wymknęli się oberleutnantowi Von Steinowi z koszar i uciekają przed nim samochodem z zapasem piwa Tyskie. Dwójka bohaterów dociera do browaru w Czechach, gdzie przełożony chce im odebrać piwo i ukarać, ale po ich stronie stają lokalni piwowarzy, ujęci smakiem Tyskiego.

- Naszym celem jest chęć rozbawienia widzów. Inspirując się przygodami „CK Dezerterów” zdecydowaliśmy się na określoną stylistykę i konwencję, a co za tym idzie pokazujemy pewną epokę oraz historię, która stanowi spójną całość jaką są przygody naszych bohaterów - opisuje Michał Kuczyński, dyrektor marki Tyskie.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Akcja reklamowa jest realizowana w telewizji, internecie (m.in. w social media), radiu oraz na outdoorze.

Kreacją reklam ATL-owych zajęła się agencja Bardzo. Spoty wyreżyserował duet Konqubinat, wyprodukował dom produkcyjny Oto Film, udźwiękowieniem zajęło się studio Juice, a postprodukcją - studio Orka. Za działania w internecie odpowiada agencja Saatchi & Saatchi Poland, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy ZenithOptimedia Group, a za działania PR - agencja Q&A Communications.

Dołącz do dyskusji: Dezerterzy z Austro-Węgier w czeskim browarze reklamują piwo Tyskie (wideo)

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Dowiedzą się jak się robi piwo, jak ono powinno smakować i szlag trafi całą kampanię tej tyskiej podróby piwa.
odpowiedź
User
amalgamat
Żenada. Dezerterzy z Austro-Węgier uciekają z Tychów leżących wówczas w Cesarstwie Niemieckim samochodem z rejestracją CA 457550 (jakiej nie było w żadnym z krajów tego regionu w roku 1916). Prawda historyczna nie jest jednak najważniejsza dla "tfórców" tej reklamy. Dla tyskożłopów CK dezerterów mogliby ścigać nawet kosmici.
odpowiedź
User
Pleban
Bezsensowna reklama obrażająca na dodatek jedynego przychylnego dla Polaków władcę zaborczego państwa. W Żywcu dzięki niemu były polskie szkoły i polska administracja a jego rodzina w czasie II wojny walczyła w Wojsku Polskim i była więziona przez gestapo.
odpowiedź