SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Pewne dziewczyny mogą więcej” w kampanii dezodorantów Garnier Mineral i Neo

Startuje kampania reklamowa pod hasłem „Pewne dziewczyny mogą więcej” promująca żeńskie dezodoranty Garnier Mineral i Neo (produkowane przez L’Oréal Polska). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Plej.

Article

Kampania ma wspierać pewność siebie Polek i pomagać im uwierzyć we własne możliwości. Jej grupą docelową są przede wszystkim młode kobiety. Na stronie Pewnedziewczyny.pl prowadzony jest ogólnopolski test pewności siebie, a osoby, które go wypełnią, mogą otrzymać 20 proc. zniżki na zakupy w sklepach Natura.

W kolejnym etapie akcji zostaną opublikowane wyniki testu, ruszy też konkurs realizowany w social media (do wygrania będą koszulki zaprojektowane przez Łukasza Jemioła).

Kampania potrwa do lipca. Obejmuje internet (m.in. reklamy display) oraz sklepy (materiały POS).

Za przygotowanie i realizację akcji (m.in. opracowanie koncepcji, przygotowanie strony internetowej, reklam w social media i materiałów POS, koordynację konkursów) odpowiada agencja Plej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Pewne dziewczyny mogą więcej” w kampanii dezodorantów Garnier Mineral i Neo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl