SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

DHL Express reklamuje 'inteligentną przesyłkę z sieci'

Pod hasłem 'Inteligentna przesyłka z sieci' rusza kampania reklamowa DHL Express. Firma promuje w niej usługi skierowane do podmiotów działających w sieci.

DHL Express reklamuje 'inteligentną przesyłkę z sieci'

Rozpoczynająca się właśnie kampania DHL Express pod hasłem "Inteligentna przesyłka z sieci" reklamuje usługi skierowane do firm sprzedających towary w internecie. Motywem przewodnim kreacji jest przesyłka DHL, która przez labirynt bardzo szybko przemieszcza się z e-sklepu do rąk odbiorcy. Kampania podkreśla trzy najważniejsze cechy tej oferty: obsługę zamówienia, doręczenie w optymalnym czasie i rozliczenie finansowe.

dhlexpress

Akcja od 6 kwietnia jest prowadzona w internecie, obejmując w formie billboardów i reklam śródtekstowych wybrane porównywarki cenowe. Kreację kampanii - zaplanowanej do 1 maja - przygotował dział komunikacji marketingowej i PR DHL Express Poland wspólnie z agencją Adv.pl, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Codemedia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: DHL Express reklamuje 'inteligentną przesyłkę z sieci'

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bzdfg
zobacz tu:

http://alarm-dla-domu.blogspot.com
8 8
odpowiedź