DHL Express reklamuje 'inteligentną przesyłkę z sieci'

Pod hasłem 'Inteligentna przesyłka z sieci' rusza kampaniareklamowa DHL Express. Firma promuje w niej usługi skierowane dopodmiotów działających w sieci.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczynająca się właśnie kampania DHL Express pod hasłem"Inteligentna przesyłka z sieci" reklamuje usługi skierowane dofirm sprzedających towary w internecie. Motywem przewodnim kreacjijest przesyłka DHL, która przez labirynt bardzo szybko przemieszczasię z e-sklepu do rąk odbiorcy. Kampania podkreśla trzynajważniejsze cechy tej oferty: obsługę zamówienia, doręczenie woptymalnym czasie i rozliczenie finansowe.

Akcja od 6 kwietnia jest prowadzona w internecie, obejmując wformie billboardów i reklam śródtekstowych wybrane porównywarkicenowe. Kreację kampanii - zaplanowanej do 1 maja - przygotowałdział komunikacji marketingowej i PR DHL Express Poland wspólnie zagencją Adv.pl, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął siędom mediowy Codemedia.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej