DHL Express: zyskujesz do 40 proc.

Pod hasłem „Zyskujesz do 40%” wystartowała kampania promocyjna DHL Express (Poland).

wm
wm
Udostępnij artykuł:

Jej celem jest przekazanie informacji o specjalnej ofercie promocyjnej przygotowanej dla nowych klientów - firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw działających na terenie Warszawy i okolic. Kampania potrwa do 11 lutego 2010 roku.

grafika

Kampania „Zyskujesz do 40%” została przygotowana przez dział komunikacji marketingowej i PR DHL Express (Poland). Za planowanie, kreacje, zakup mediów oraz prowadzenie działań reklamowych odpowiada agencja LOGICSEARCH, brand grupy reklamowej ARBOinteractive Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu