DHL nową kampanią promuje automaty paczkowe

Firma DHL eCommerce Polska rozpoczęła kampanię pod hasłem “DHL Box 24/7. Łatwo przychodzi”. Działania łączą komunikację wizerunkową z atrakcyjnymi ofertami cenowymi w nowoczesny, humorystyczny sposób.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
DHL nową kampanią promuje automaty paczkowe
mat.pras.

Kampania ma na celu budowanie świadomości marki i zachęcenie konsumentów do wygodnego korzystania z tej formy dostawy, udowadniając przy tym, że użytkowanie DHL Box 24/7 idealnie wpisuje się w rytm codziennego życia każdego z nas, przy czym „rytm” to w tej kampanii słowo klucz.

Kampania generyczna będzie przeplatana z taktycznymi wariantami, promującymi odbiory w promocyjnej cenie u kluczowych partnerów DHL.

Głównym elementem spotów są rapowane motywy, w których wykorzystano dźwięki wydawane przez… maszyny DHL Box 24/7. W ten sposób firma pokazuje, że automaty paczkowe idealnie wpisują się w styl życia dzisiejszych konsumentów – żyjących w swoim rytmie i bez ograniczeń. 

Działania reklamowe emitowana są w mediach dostosowanych do emisji wideo z dźwiękiem – w tym przede wszystkim na Youtube, Tiktoku, Facebooku i Instagramie. Ich wsparcie są aktywności PR i w social mediach.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Mullenlowe, a za zakup mediów – Mediahub.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski