Dialog wprowadził usługę wideomonitoringu

Dialog włączył do swojej oferty internetowej usługę wideomonitoringu dla klientów indywidualnych i biznesowych.

km
km
Udostępnij artykuł:

Wideomonitoring umożliwia abonentom wizyjne monitorowanie domu, mieszkania, biura lub innego wybranego do nadzoru pomieszczenia, a podgląd monitorowanego obiektu można uzyskać z dowolnego miejsca i w dowolnym momencie za pośrednictwem internetu. Obraz może pojawiać się także na wyświetlaczu telefonu komórkowego. Warunkiem jest posiadanie w monitorowanym miejscu usługi internetowej Dialogu (świadczonej na łączach własnych lub TPSA) oraz routera WiFi.

Wideomonitoring w ofercie Dialogu jest dostępny w dwóch wariantach - Standard oraz Plus. W opcji Plus okres przechowywania danych na serwerze wynosi 30 dni, a czas nagrań to 5 godzin. Oba warianty oferty obejmują powiadamianie (za pomocą sms-a i/lub e-maila) o wykryciu ruchu oraz możliwość uruchamiania nagrywania obrazu z poziomu przeglądarki i zgrywania materiału na dysk.

Miesięczny koszt usługi wynosi od 24,99 zł brutto. W ramach opłaty abonamentowej klient otrzymuje dostęp do dedykowanego portalu (wideomonitoring.dialog.pl), który oferuje podgląd zdarzeń w miejscu zainstalowania kamery, miejsce na serwerze oraz pulę nieodpłatnych sms-ów do powiadamiania o wykrytym ruchu.

Uruchomieniu nowej usługi towarzyszy promocja "Wideomonitoring – bezpieczeństwo w dobrej cenie". Klient, który zdecyduje się z niej skorzystać, otrzyma rabat na opłacie za uzyskanie dostępu do usługi. Wysokość rabatu uzależniona jest od typu kamery – abonent ma do wyboru urządzenie SD lub HD. Promocja trwa do końca 2011 roku i jest dostępna zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej