Diana Drobniak: z click community do ContentHouse

Diana Drobniak zaczęła pracę jako PR executive w agencji ContentHouse. Poprzednio pracowała w click community, a wcześniej m.in. w Consus Carbon Engineering.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ContentHouse Diana Drobniak odpowiada za realizację projektów PR-owych i współpracę z działem redakcyjnym agencji przy projektach łączących komunikację PR z content marketingiem. Na stanowisku PR executive zastąpiła Joannę Dederko.

Przez ostatnie trzy miesiące Diana Drobniak pracowała jako PR manager w agencji click community. Wcześniej przez 2,5 roku pracowała w firmie Consus Carbon Engineering, gdzie odpowiadała m.in. za promocję projektów finansowanych z funduszy europejskich dla kilku miast.

Zaczynała jako dziennikarz radiowy w stacji stworzonej przez RMF FM. Później pełniła funkcję dziennikarza, a potem szefa newsroomu w Studenckim Radiu17, była również redaktorem naczelnym gazety studenckiej „BIS AGH”.

Z wykształcenia jest inżynierem ochrony środowiska na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Studiowała też na tej uczelni kulturoznawstwo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia