Diana Drobniak: z click community do ContentHouse

Diana Drobniak zaczęła pracę jako PR executive w agencji ContentHouse. Poprzednio pracowała w click community, a wcześniej m.in. w Consus Carbon Engineering.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ContentHouse Diana Drobniak odpowiada za realizację projektów PR-owych i współpracę z działem redakcyjnym agencji przy projektach łączących komunikację PR z content marketingiem. Na stanowisku PR executive zastąpiła Joannę Dederko.

Przez ostatnie trzy miesiące Diana Drobniak pracowała jako PR manager w agencji click community. Wcześniej przez 2,5 roku pracowała w firmie Consus Carbon Engineering, gdzie odpowiadała m.in. za promocję projektów finansowanych z funduszy europejskich dla kilku miast.

Zaczynała jako dziennikarz radiowy w stacji stworzonej przez RMF FM. Później pełniła funkcję dziennikarza, a potem szefa newsroomu w Studenckim Radiu17, była również redaktorem naczelnym gazety studenckiej „BIS AGH”.

Z wykształcenia jest inżynierem ochrony środowiska na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Studiowała też na tej uczelni kulturoznawstwo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"