Digital Avenue stawia na e-commerce. Piotr Bocheńczak prezesem

Piotr Bocheńczak zastąpił Piotra Wąsowskiego na stanowisku prezesa firmy Digital Avenue, do której należy Grupa Styl.fm. Bocheńczak ma rozwinąć działalność spółki w segmencie e-commerce.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Piotr Bocheńczak związany jest z Digital Avenue od 2010 roku. Był współzałożycielem spółki Styl.Media, wydawcy serwisu Styl.fm, gdzie odpowiadał m.in. za działy IT i rozwoju portali. Po połączeniu Styl.Media z Digital Avenue zarządzał wszystkimi stronami nalżącymi do grupy kapitałowej.

W najbliższym czasie Piotr Bocheńczak zajmie się finalizacją połączenia Digital Avenue ze spółką Medousa, prowadzącą serwis Fotosik, w której od stycznia br. też jest prezesem. W dłuższej perspektywie zamierza wprowadzić Digital Avenue w segment e-commerce. - Użytkownicy naszych serwisów to ponad 3 mln osób stanowiących ciekawą grupę docelową dla produktów z segmentu lifestyle i uroda. Dlatego e-commerce to dla Digital Avenue naturalna konsekwencja przyjętego modelu biznesowego - przekonuje Bocheńczak. Pierwsze rozwiązania e-commerce’owe firma ma wdrożyć w IV kwartale br.

Poprzedni prezes Digital Avenue Piotr Wąsowski wszedł do rady nadzorczej spółki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?