SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nośniki Digital Signage w salonach Grupy Polsat Plus w całej Polsce

Grupa Polsat Plus zdecydowała się na wdrożenie nośników Digital Signage w salonach w całej Polsce. Całościowy nadzór i wykonanie projektu należą do firmy Solix. 

Article

Realizowane przez Solix wdrożenie nośników Digital Signage podzielono na dwa etapy.

W pierwszym do ponad 650 salonów dostarczono monitory ze standami. Przeprowadzone kompleksowo prace obejmowały zakup, montaż i konfigurację sprzętu. Monitory podzielono ze względu na funkcjonalność – ponad 500 z nich to typ semi-outdoor, o większej jasności, dostosowane do witryn wychodzących na zewnątrz budynków. Pozostałe przystosowane są do wymagań w pasażach handlowych.

– Kluczowy szczególnie w tak rozproszonej sieci jest aspekt techniczno-logistyczny wdrożenia. Po pierwsze odpowiednie dobranie takich parametrów sprzętu i systemu zdalnego zarządzania, które w atrakcyjny wizualnie sposób pokażą to, co w dłuższej perspektywie przełoży się na rentowność biznesu, a następnie zaplanowanie poszczególnych etapów instalacji, umożliwiających realizację prac w oczekiwanych terminach przy zachowaniu wysokiej jakości usług. Po zakończeniu wdrożenia pozostaje bardzo istotne wsparcie posprzedażowe w utrzymaniu stworzonego środowiska - mówi Mateusz Sepioło, wiceprezes firmy Solix. 

W drugim etapie projektu, który nadal trwa, postawiono na pełne wyposażenie salonów w nośniki – ściany i monitory pojedyncze w strefie Plusa i Polsat Box. Kompleksowa konfiguracja urządzeń z systemem Magic Info zapewni wydajne i elastyczne zarządzanie treścią wyświetlaną na nośnikach.

- Drugi etap projektu obejmuje pełne wyposażenie obiektów w trakcie rebrandingu - dodaje Mateusz Sepioło. Dzięki niemu dopełni się w pełni obietnica złożona przez markę konsumentowi – wszystkie salony będą wyglądały dokładnie tak, jak te prezentowane w spotach reklamowych, a naszą rolą jest utrzymanie zainstalowanej infrastruktury dla zminimalizowania ryzyka – podsumowuje Sepioło.

Nośniki Digital Signage w ramach rebrandingu Grupy Polsat Plus

Montaż nośników Digital Signage wpisuje się w proces wdrożenia nowego Plus systemu identyfikacji wizualnej Grupy Polsat Plus. Będzie on z jednej strony charakterystyczny dla poszczególnych marek wchodzących w skład Grupy, jak również dla marki korporacyjnej.

– Przeprowadzanie rebrandingu marki wymaga współpracy z różnymi podmiotami. Przy rozległym i skomplikowanym procesie ważne jest, by wsparcie Partnera było całościowe – tylko w taki sposób udaje się spełnić założenia strategiczne – mówi Anna Rurańska, kierownik projektu z Grupy Polsat Plus.  – Komunikacja obrazem jest kluczowa dla osadzenia marki w świadomości odbiorców – zwłaszcza wszędzie tam, gdzie prezentujemy konsumentom coś nowego. Rozwiązania Digital Signage dają w tym aspekcie szerokie pole manewru – odpowiednio zaprojektowane wdrożenia nie dość, że wzmacniają przekaz marki to jeszcze ułatwiają zarządzanie treścią, a co za tym idzie komunikację z odbiorcami w każdym momencie – podsumowuje Anna Rurańska.

Dołącz do dyskusji: Nośniki Digital Signage w salonach Grupy Polsat Plus w całej Polsce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl