Discovery Channel promuje swoje programy

Kanał tematyczny Discovery Channel rozpoczął kampanię reklamową, promującą swoje wieczory tematyczne

masz-brief
masz-brief
Udostępnij artykuł:

Kampania trwa do 16 czerwca br.

Celem kampanii jest promocja programów tematycznych Discovery Channel w celu zwiększenia oglądalności oraz świadomości marki poprzez komunikację polegającą na dywersyfikacji tematów na kanale.

Grupa docelowa: Kobiety i mężczyźni w wieku 25-39.

Media: prasa, radio, internet, autobusy, metro.

Agencja: Kreacje opracował Brainshop U-Boot.

Agencja PR: Mmd Public Relations Poland.

Dom mediowy: Media Direction.

masz-brief
Autor artykułu:
masz-brief
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"