Discovery Channel promuje swoje programy

Kanał tematyczny Discovery Channel rozpoczął kampanię reklamową, promującą swoje wieczory tematyczne

masz-brief
masz-brief
Udostępnij artykuł:

Kampania trwa do 16 czerwca br.

Celem kampanii jest promocja programów tematycznych Discovery Channel w celu zwiększenia oglądalności oraz świadomości marki poprzez komunikację polegającą na dywersyfikacji tematów na kanale.

Grupa docelowa: Kobiety i mężczyźni w wieku 25-39.

Media: prasa, radio, internet, autobusy, metro.

Agencja: Kreacje opracował Brainshop U-Boot.

Agencja PR: Mmd Public Relations Poland.

Dom mediowy: Media Direction.

masz-brief
Autor artykułu:
masz-brief
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji