SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Discovery Channel promuje swoje programy

Kanał tematyczny Discovery Channel rozpoczął kampanię reklamową, promującą swoje wieczory tematyczne

Kampania trwa do 16 czerwca br.

Celem kampanii jest promocja programów tematycznych Discovery Channel w celu zwiększenia oglądalności oraz świadomości marki poprzez komunikację polegającą na dywersyfikacji tematów na kanale.

Grupa docelowa: Kobiety i mężczyźni w wieku 25-39.

Media: prasa, radio, internet, autobusy, metro.

Agencja: Kreacje opracował Brainshop U-Boot.

Agencja PR: Mmd Public Relations Poland.

Dom mediowy: Media Direction.

Dołącz do dyskusji: Discovery Channel promuje swoje programy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl