SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Discovery planuje własny serwis streamingowy, chce by różnił się od konkurencji

Koncern Discovery nie wyklucza uruchomienia własnego płatnego serwisu streamingowego. W ofercie miałyby się znaleźć treści najbardziej charakterystyczne dla nadawcy, a więc filmy dokumentalne, programy kulinarne oraz lifestylowe. W założeniach platforma ma różnić się znacząco od konkurentów w rodzaju Netflixa czy Amazona.

 

David Zaslav, CEO Discovery Article

Plany dotyczące uruchomienia przez Discovery Communications własnego serwisu streamingowego zdradził w rozmowie z „Financial Times” szef koncernu David Zaslav.

Zaslav potwierdził, że istnieje projekt wprowadzenia platformy VoD, a prace nad nim obecnie trwają. Nie ujawnił jednak żadnych możliwych terminów uruchomienia takiego serwisu.

- Przyglądamy się takiemu rozwiązaniu, sądzimy że na rynku jest szansa dla nowej globalnej platformy streamingowej tym bardziej, że oferowane dzisiaj serwisy VoD wyglądają niemal tak samo - ocenił szef Discovery.

Zaslav zaznaczył, że koncepcja Discovery opiera się na dostarczeniu odbiorcy tych treści, z których nadawca jest znany wśród odbiorców, a więc filmów dokumentalnych oraz programów z segmentu kulinarnego czy lifestylowego. W bibliotece mogłyby się znaleźć nie tylko pozycje nadawane obecnie na kanałach należących do Discovery, ale także tych pochodzących od koncernu Sripps Networks Interactive, bowiem kilka dni temu zakończono transakcję zakupu Scripps przez Discovery.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Discovery planuje własny serwis streamingowy, chce by różnił się od konkurencji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl