Disney, BBC i Sony dołączają do organizacji DEGI

The Walt Disney Company EMEA, BBC Studios i Sony Pictures Entertainment zostały członkami DEGI, europejskiej organizacji wspomagającej rozwój cyfrowej rozrywki i segmentu VoD. Nowe podmioty dołączają między innymi do Google, Lionsgate i Paramount Pictures.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Disney, BBC i Sony dołączają do organizacji DEGI

Digital Entertainment Group International (DEGI) to ogólnoeuropejskie stowarzyszenie branżowe skupiające się na sektorze domowej rozrywki.

Jako organizacja siostrzana DEG: The Digital Entertainment Group działającej w USA, DEG International oferuje firmom członkowskim forum do dyskusji na temat różnych kwestii i możliwości związanych z pojawiającymi się technologiami cyfrowymi, łańcuchem dostaw oraz promowaniem zarówno nowych, jak i uznanych formatów cyfrowych.

Grupa zleca również badania i monitoruje trendy w branży, aby pomóc członkom być o krok do przodu w szybko zmieniającym się, konkurencyjnym otoczeniu.

DEGI w dużej mierze zajmuje się internetowymi wypożyczalniami VoD oraz transakcjami typu „kup i zachowaj”. Organizacja odnotowała, że w okresie od stycznia do października 2021 r. w Wielkiej Brytanii dokonano ponad 30,1 mln wypożyczeń VoD oraz 17,7 mln transakcji w modelu „kup i zachowaj”.

Nowi członkowie DEGI

Teraz poinformowano, że nowymi członkami DEGI zostały The Walt Disney Company EMEA, BBC Studios i Sony Pictures Entertainment.

Wymienione firmy dołączyły do pozostałych członków DEGI, którymi są Google, Lionsgate, Paramount Pictures, Universal Pictures i Warner Bros. Pictures.

- DEGI z radością wita tych trzech nowych członków i ich zaangażowanie w tak ważnym dla branży okresie – zaznaczył w komunikacie Joe Braman, współprzewodniczący DEGI. - Ich doświadczenie i ambicje będą bardzo pomocne w realizacji naszych wspólnych celów, ponieważ w ciągu najbliższych sześciu miesięcy nastąpi gwałtowny napływ nowych treści w segmencie filmowym i VoD. Co więcej, rosnąca świadomość konsumentów na temat różnorodnych formatów sprawia, że bardziej niż kiedykolwiek ważne jest, abyśmy się zjednoczyli. Będziemy dzielić się naszą wiedzą i doświadczeniem w przekazywaniu widzom wielu korzyści płynących z korzystania z treści cyfrowych. Oferujemy naszym członkom wiodącą wiedzę na temat rynku, raporty i spostrzeżenia dotyczące całej kategorii.

- Kategoria cyfrowej rozrywki domowej wciąż się rozwija – zaznaczył z kolei Johnnie Thompson, dyrektor ds. sklepów cyfrowych w regionie EMEA i Rosji w The Walt Disney Company. - Wiemy, że ludzie pragną elastyczności i niezależnie od tego, czy chodzi o cyfrowe wypożyczenie lub zakup, w kinie, czy za pośrednictwem Disney Plus, istnieje więcej niż kiedykolwiek sposobów, aby fani mogli cieszyć się światowej klasy opowieściami Disneya. Dlatego tak ważne jest, abyśmy jako branża zjednoczyli się, aby dzielić się wiedzą i doświadczeniem w celu rozwoju kategorii cyfrowej, a DEGI stanowi doskonałą platformę, aby to właśnie zrobić.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny