“Dlaczego ja?” straciło widzów, ale wygrywa z “Ukrytą prawdą”

Nowy sezon serialu paradokumentalmego Polsatu “Dlaczego ja?” przyciąga przed ekrany nieco mniej widzów niż rok temu. Format nadal jednak zajmuje drugie miejsce w grupie wszystkich widzów i jest liderem w grupie komercyjnej 16-49.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Serial nadawany jest w dni powszednie o 17.00. Jak pokazują przygotowane dla Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement, odcinki premierowe pokazane od 27 lutego br. do minionej środy 28 marca zgromadziły średnio 2,26 mln widzów. Dało to Polsatowi 20,74 proc. udziału w grupie 4+ i 23,55 proc. w grupie 16-49. W analogicznym okresie ub.r. “Dlaczego ja?” śledziło 2,33 mln osób, a udział stacji wynosił odpowiednio 20,77 proc. i 24,89 proc.

W paśmie nadawania formatu Polsat zajmuje drugie miejsce w grupie 4+. Liderem jest tutaj Jedynka, pokazująca “Teleexpress” i “Galerię”, co przekłada się na 24,80 proc. Za Polsatem plasują się: TVN, nadający wówczas analogiczny format “Ukryta prawda” (18,89 proc.) oraz TVP2 (“Jeden z dziesieciu” “Świat bez tajemnic”, programy rozrywkowe; 7,70 proc.). W grupie komercyjnej Polsat jednak jest liderem, a drugie miejsce zajmuje TVN (20,54 proc.).

Serial “Dlaczego ja?” śledzą głównie kobiety, widzowie między 40. a 44. rokiem życia i po pięćdziesiątce, mieszkancy wsi, małych i średnich miast. Niemal 60 proc. widzów produkcji ma wykształcenie podstawowe.

grafika

“Dlaczego ja?” to jeden z trzech formatu scripted-docu w ramówce Polsatu obok “Pamiętników z wakacji” i “Trudnych spraw”.

Top 5 odcinków “Dlaczego ja?”

Widownia formatu na tle konkurencji

 Profil widowni serialu  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały