SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dlaczego korzystamy z marketingu bezpośredniego?

Blisko 35% badanych deklaruje, że na przestrzeni ostatnich trzech miesięcy skorzystało z oferty marketingu bezpośredniego

Według badania zrealizowanego przez TNS OBOP, pod patronatem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB), blisko 35% badanych deklaruje, że na przestrzeni ostatnich trzech miesięcy skorzystało z oferty marketingu bezpośredniego.

Głównymi czynnikami zachęcającymi konsumentów do zakupu produktów lub usług tą drogą okazały się oszczędność czasu (57%) oraz okazyjna, atrakcyjna cena produktu (52%).

W ocenie respondentów inne zalety to: wygoda związana z dostawą zakupionego produktu do domu (43%), uniknięcie konieczności chodzenia po sklepach (30%), możliwość dokładnego zapoznania się z ofertą w domu (30%), a także unikalność produktu (28%).
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dlaczego korzystamy z marketingu bezpośredniego?

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl