SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dobry miesiąc programów informacyjnych

W lutym główne serwisy informacyjne zanotowały wzrost oglądalności. Widzów straciła "Panorama" i "Teleexpress".

 Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research, przygotowanych dla wortalu Wirtualnemedia.pl, najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym w lutym 2006 roku był "Teleexpress". Każde wydanie programu TVP1 oglądało średnio ponad 5,8 milionów widzów.

Na drugim miejsce uplasowały się "Wiadomości", które - w porównaniu z analogicznym okresem 2005 roku - zyskały 200 tys. widzów.

Na przeciwnym biegunie jest "Panorama" telewizyjnej "Dwójki", która notuje coraz słabsze rezultaty.

 

TargetTotal Individuals      16-49
luty         AMR      SHR %      SHR %
2005TELEEXPRESS595189450,84%43,16%
2006TELEEXPRESS589158150,76%41,75%
2005WIADOMOSCI562009035,73%30,58%
2006WIADOMOSCI582468036,52%31,56%
2005FAKTY381438925,36%23,50%
2006FAKTY422921427,95%26,58%
2005WYDARZENIA291380920,26%22,08%
2006WYDARZENIA315450321,29%22,39%
2005PANORAMA 18-30300799021,73%16,38%
2006PANORAMA 18-30255653618,16%13,75%
2005PANORAMA 22-00271740021,13%15,96%
2006PANORAMA 22-00220395217,85%15,04%

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dobry miesiąc programów informacyjnych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl