SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dobry rok 2004 dla agencji Twenty Four Seven PR

Twenty Four Seven PR osiągnęła 35-procentowy wzrost obrotów w porównaniu z rokiem 2003 i umocniła swoją pozycję w branży PR

W zeszłym roku agencja pozyskała nowych klientów m.in. Chapman Freeborn Airmarketing, Group 4 Falck i Wydawnictwo Bauer. Zorganizowała ponad 30 konferencji prasowych i ponad 30 dużych imprez. Do projektów zrealizowanych przez firmę należały m.in. działania PR towarzyszące wprowadzeniu na rynek piwa Frater dla Browaru Belgia, organizacja obchodów Światowego Dnia Dziecka w McDonald's, Igrzyska "Go Active!" dla pracowników McDonald's Polska oraz koordynacja prac sztabu PR Unii Wolności w wyborach do Europarlamentu.
Firma poszerzyła zakres usług o szkolenie prasowe dla kadry zarządzającej - czytamy  w komunikacie nadawcy.

Rok 2004 był rokiem podwyższania standardów w agencji. We wrześniu 2004 roku Dorota Zmarzlak, prezes i założycielka firmy, została członkiem International Public Relations Association (IPRA) - największej organizacji zrzeszającej około 1000 specjalistów z branży public relations z 99 krajów na 5 kontynentach. Jest 12 osobą z Polski, która może pochwalić się członkostwem w stowarzyszeniu. Od początku lutego br. Dorota Zmarzlak jest także członkiem Rady Związku Firm Public Relations.
W 2004 roku Twenty Four Seven PR dołączyła do zespołu EuroTeam, zrzeszającego małe i średnie niezależne agencje z krajów Unii Europejskiej, Stanów Zjednoczonych i Rosji, które specjalizują się w public relations, marketingu i reklamie. -  Dzięki tym członkostwom agencja ma możliwość czerpania z dorobku organizacji, co pozwoli nam jeszcze lepiej funkcjonować na rynku i dostarczać klientom najwyższej jakości usługi  - mówi.

To był także rok zmian wewnętrznych. Firma zmieniła identyfikację wizualną (nowe logo zaprojektował Lothar Boehm), wystartowała z nową ulepszoną stroną internetową oraz przyjęła nowych pracowników.
Dorota Zmarzlak ocenia, że rok 2004 był dobry dla całego polskiego PR. - Drgnęły budżety, klientom przeszedł szał oszczędzania, zaczynają doceniać tzw. rzetelny PR a nie tylko błysk fleszów i obecność trzeciorzędnego VIP-a - mówi. - Parę głośnych afer i kryzysów medialnych zdaje się przekonywać kolejne firmy do potrzeby przygotowania do zarządzania kryzysem oraz unikania chowania głowy w piasek. W sferze odpowiedzialności społecznej firmy zaczynają systematyzować i długofalowo planować działania - co przynosi dużo lepsze efekty wizerunkowe oraz duże większe korzyści dla "pomocobiorców".
Dorotę Zmarzlak cieszy także pojawienie się pierwszych zwiastunów standardów. - Działania ZFPR - Kodeks Dobrych Praktyk oraz "Czyste Informacje" pomogą szybko nadgonić Europę Zachodnią - mówi. -  Choć wiele rzeczy - np. wiązanie reklam z tekstami - musimy po prostu "przechorować", przeczekać odejście pewnego pokolenia - ludzi przyzwyczajonych do układów.
W bieżącym i przyszłym roku agencja planuje dalszy rozwój i profesjonalizację pracy w celu umacniania pozycji w branży. - W ciągu następnych 5 lat chcielibyśmy osiągnąć status jednego z najsilniejszych graczy w branży PR - podsumowuje Dorota Zmarzlak.  
Twenty Four Seven PR będzie obecna w dniach 22-24 marca na targach pn. "Międzynarodowe Dni Marketingu, PR i Reklamy".

Dołącz do dyskusji: Dobry rok 2004 dla agencji Twenty Four Seven PR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl