Dobrzańska, Nowakowski, Przerwa i Karawajczyk w Change Integrated

Do działu kreacji agencji reklamowej Change Integrated (należącej do Group One) dołączyli Kaja Dobrzańska oraz tworzący duet kreatywny Marcin Nowakowski i Dominik Przerwa, a w grudniu pracę w firmie zacznie Natalia Karawajczyk.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Dobrzańska, Nowakowski, Przerwa i Karawajczyk w Change Integrated
od lewej: Kaja Dobrzańska, Marcin Nowakowski, Dominik Przerwa i Natalia Karawajczyk

Kaja Dobrzańska objęła w Change Integrated funkcję junior art directora/designera. Odpowiadać będzie za projektowanie komunikacji oraz kwestie graficzne kampanii. Wcześnie pracowała jako freelancerka oraz odbyła staże w redakcji Elle.pl, „Art&Business Magazine” i agencji Me & My Friends. W br. ukończyła studia w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej na kierunku grafiki, reklamy i designu.

Senior copywriter Marcin Nowakowski i senior art director Dominik Przerwa poprzednio przez osiem lat pracowali w agencji Oglivy & Mather. W Change Integrated będą odpowiadać za obsługę bieżących klientów oraz realizację projektów new business.

Copywriterka Natalia Karawajczyk przez ostatnich 10 miesięcy pracowała w Lemon Sky JWT. Wcześniej była związana z Young&Rubicam i Gruppa66 Ogilvy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe