SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Doładuj każdego siebie!" - Rockstar reklamuje się w Spotify

Marka napojów energetycznych Rockstar Energy Drink (PepsiCo), rozpoczęła ambientową kampanię, której częścią jest platforma muzyczna Spotify. Kampania potrwa do września. Za działania w serwisie Spotify odpowiada Httpool.

Celem kampanii, prowadzonej pod hasłem „Doładuj każdego siebie" jest budowanie świadomości marki Rockstar Energy Drink. W ramach akcji planowana jest także promocja nowych smaków napojów energetycznych Rockstar.

Kampania obejmować będzie regularne aktywności w obszarze social mediów (w tym m.in. Facebook, YouTube) i programmatic.

Kluczowym elementem kampanii będą jednak działania prowadzone za pomocą platformy Spotify, wspierane  działaniami ambientowo-outdoorowymi (mural w Krakowie, mural w Warszawie oraz clean graffiti).

Za realizację kampanii odpowiadają agencje Media Direction, The Collective oraz Przestrzeń, natomiast za komunikację z wykorzystaniem Spotify - Httpool, która jest wyłącznym parterem reklamowym Spotify w Polsce.

Działania w Spotify przekierowują na konto marki Rockstar na Facebooku (https://www.facebook.com/RockstarPoland), natomiast na muralu w Warszawie jednym z elementów graffiti są specjalne kody Spotify, które przekierowują do dedykowanych Playlist muzycznych na koncie marki Rockstar w Spotify.

Mural w Warszawie powstał na Pawilonach na Nowym Świecie (przygotowało go Good Looking Studio) – jest to Wall of Fame polskiego rapu, autorstwa artysty Alka Morawskiego (Lis Kula). Trzy ściany zostały podzielone na różne okresy rozwoju tego gatunku muzyki, a szczegóły każdego muralu nawiązują do różnych wykonawców i utworów. Na każdej ze ścian znajduje się specjalny kod Spotify przekierowujący do konkretnej Playlisty zawierającej najbardziej kultowe, charakterystyczne utwory polskiego rapu w danym okresie. Na dwóch ścianach promowana jest dodatkowo marka Rockstar.

Na potrzeby kampanii zostały przygotowane 3 dedykowane Playlisty, do których przekierowują wspomniane kody na muralach. W Spotify, każda playlista ma swój unikalny adres, który można zamienić na kod przy pomocy specjalnego autorskiego narzędzia do generowania kodów.

W ramach kampanii na Spotify emitowane są kampanie audio i wideo marki Rockstar, działania uwzględniają również wykorzystanie formatu premium, tzn. „dniówki” – całodziennej reklamy marki Rockstar na stronie głównej w wersji desktopowej Spotify.

Cała kampania potrwa do września.

Dołącz do dyskusji: "Doładuj każdego siebie!" - Rockstar reklamuje się w Spotify

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gregski
Działa :) nawet z tego zdjęcia, choć pod kątem, łapie kod.
0 0
odpowiedź