Dolina Dobra zachęca do świadomego grillowania

Marka Dolina Dobra w kampanii pod hasłem „Grilluj z dobrym składem” odpowiada na rosnącą potrzebę świadomych wyborów oraz zaprasza do wspólnego ucztowania.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Dolina Dobra zachęca do świadomego grillowania
mat.pras.

W centrum letniej kampanii Doliny Dobra znajduje się szeroka gama produktów grillowych, które łączy dobry, krótki i zrozumiały skład, jak kiełbasa śląska, cienkie kiełbaski, a także karkówka, polędwiczka, schab czy mięso mielone.

Dolina Dobra w “Pytaniu na Śniadanie”

Letnia kampania marki zyskała szeroką medialną oprawę. W każdy czwartek wakacji Dolina Dobra pojawia się w programie „Pytanie na Śniadanie” w cyklu „Grill w ogrodzie”. W kolejnych odcinkach znane postaci – Marek Kaliszuk, Kasia Glinka, Joanna Moro i Odeta Moro – spotykały się przy grillu z kucharką Adrianą Marczewską i gospodarzem Doliny Dobra, wspólnie przygotowując sezonowe dania z wykorzystaniem produktów marki. 

Wakacyjna ofensywa Doliny Dobra to także obecność w terenie – marka została partnerem trasy „Aktywni z Radiem Zet”. W wybranych lokalizacjach letniskowych (Darłowo, Mikołajki, Giżycko, Krynica Morska, Karpacz) na uczestników czekają treningi, strefy relaksu z leżakami i degustacje grillowych propozycji z foodtrucka marki.

Naturalnym uzupełnieniem kampanii są działania w mediach społecznościowych. Marka dzieli się przepisami, kulinarnymi inspiracjami z planu zdjęciowego i relacjami z eventów. W letnie gotowanie w duchu „dobrego składu” włączają się także influencerzy, którzy pokazują, jak produkty Doliny Dobra sprawdzają się w ich codziennym, wakacyjnym gotowaniu – od śniadania na balkonie, po grill na działce czy biwaku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu