Iza Kuna, Piotr Adamczyk i Kazimierz Kaczor w sponsorowanym przez IKEA miniserialu „Dom pełen zmian” w Polsacie

IKEA Retail jest sponsorem i partnerem nowego serialu „Dom pełen zmian”, który w połowie października pojawi się na antenie Polsatu. W rolach głównych występują Iza Kuna, Piotr Adamczyk, Kazimierz Kaczor i Maria Maj.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Iza Kuna, Piotr Adamczyk i Kazimierz Kaczor w sponsorowanym przez IKEA miniserialu „Dom pełen zmian” w Polsacie

„Dom pełen zmian” to ośmioodcinkowy serial komediowy opowiadający o perypetiach rodziny Malinowskich. Historia rozgrywa się na przestrzeni wielu lat, a każdy odcinek dzieje się rok później od odcinka poprzedniego. Sceną życiowych zmian bohaterów jest ich dom urządzony przez IKEA.

- Areną wielu życiowych zmian jest dom. Za pomocą tego niestandardowego konceptu chcemy pokazać, jak wnętrza zmieniają się razem z bohaterami. Produkty i aranżacje IKEA stanowią nie tylko scenerię wydarzeń – w każdym odcinku odgrywają swoją własną rolę. Zaplanowanych jest osiem odcinków, każdy o długości ośmiu minut - to pionierska długość na rynku telewizyjnego branded content. Nowością jest także fabularna konwencja serialu, odchodząca od standardowego formatu mini-epizodów, do których przyzwyczajeni byli do tej pory widzowie - komentuje Karolina Szabłowska, external marketing communication manager IKEA Retail w Polsce.

grafika

Reżyserem serialu jest Kristoffer Rus. Za scenariusz odpowiadają Marcin Baczyński i Mariusz Kuczewski, znani z takich produkcji, jak „Listy do M. 1-3”, „Piąty Stadion” czy „Dwoje we Troje”. Autorem zdjęć jest Michał Sobociński, a za pomysł i całość produkcji odpowiada Prime Film Production („Piąty Stadion”, „Dwoje we Troje”, „Storyline”) przy współpracy z MEC Wavemaker - agencją kreatywno-contentową działającą w ramach MEC.

Serial będzie emitowany w Polsacie w niedziele o godz. 18:35.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style