Dom produkcyjny Mumin’s Interactive zmienił się w Foszer Sawicki

Dom produkcyjny Mumin’s Interactive zmienił nazwę na Foszer Sawicki i zyskał nową identyfikację wizualną. - Rośniemy, pracujemy dla nowych brandów. Chcemy wykorzystać nasze mocne strony i być ważnym graczem na rynku ATL - uzasadnia te zmiany Bartłomiej Foszer, dyrektor zarządzający firmy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Dom produkcyjny Mumin’s Interactive zmienił się w Foszer Sawicki

Dotychczas firma jako Mumin’s Interactive zajmowała się głównie produkowaniem animacji oraz spotów reklamowych przeznaczonych przede wszystkim do internetu. Od ub.r. realizuje też produkcje do dużych kampanii ATL-owych.

- Nasze doświadczenie z digitalu procentuje przy wysokobudżetowych produkcjach. Wewnętrzny zespół kreatywny, kompetencje studia postprodukcyjnego in-house - to wszystko pozwala nam zoptymalizować proces i zaoferować klientom atrakcyjne warunki współpracy. Chcemy być postrzegani jako poważny partner do rozmowy przy projektach wysokobudżetowych - opisuje Maciej Sawicki.

Nowa identyfikacja wizualna firmy jest oparta na logotypie z regularną formą trójkąta i minimalistyczną, monochromatyczną gamę kolorystyczną. Grafika ma odzwierciedlać szeroki zakres kompetencji firmy oraz takie pojęcia jak postęp, harmonia i stabilizacja.

- Poprzez tę zmianę chcemy podkreślić naszą dojrzałość i gotowość do realizacji nowych celów. Nie boimy się wyzwań stawianych przez klientów i realizacji najbardziej wymagających projektów - stwierdza Bartłomiej Foszer.

Logo zostało zaprojektowane przez Aleksandrę Brożek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?