Dominik Strzelec, Magda Kogut-Wałęcka i Maciej Mazurek w projekcie Husqvarna „z czasem możesz wszystko”

Firma Husqvarna, producent urządzeń do pielęgnacji zieleni prowadzi wiosenną kampanię marketingową. Jej kluczowym elementem jest program testerski „Z czasem możesz wszystko”w który zaangażowano influencerów. Wspierają go Dominik Strzelec, Magda Kogut-Wałęcka i Maciej Mazurek. Za realizację działań odpowiadają firmy: 180heartbeats + Jung v. Matt, Wavemaker i MWM PR.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Dominik Strzelec, Magda Kogut-Wałęcka i Maciej Mazurek w projekcie Husqvarna „z czasem możesz wszystko”

Ogólnopolska wielokanałowa kampania firmy koncentruje się na flagowych produktach marki Husqvarna i jest skierowana głównie do właścicieli przydomowych ogrodów. Działania promocyjne prowadzone są w internecie, w radiu i w prasie. Kluczową rolę odgrywa w nich innowacyjny program testerski kosiarek automatycznych Husqvarna Automower „Z czasem możesz wszystko” prowadzony we współpracy z influencerami. Projekt wystartował z początkiem maja i potrwa do jesieni. Osoby zainteresowane udziałem mogą zgłaszać się do programu poprzez Facebook Husqvarna Polska oraz bezpośrednio przez dedykowaną stronę: automowertest.pl. Setka wybranych uczestników będzie przez 90 dni relacjonowała w swoich kanałach social media przebieg testu Husqvarna Automower serii X-line.

Projekt wspierają influencerzy: Dominik Strzelec, ogrodnik znany z anteny TTV, Magda Kogut-Wałęcka (Szczesliva.pl) i Maciej Mazurek (Zuch.media). Za realizację odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v MATT, obsługująca również social media Husqvarna Poland.

Równolegle marketer realizuje promocje raty 0 proc. na wybrane maszyny i odzież ochronną oraz kampanię z gratisową podkaszarką 115iL do każdego zakupionego traktora, Ridera i kosiarki automatycznej Husqvarna Automower. Działania prowadzone są w punktach sprzedaży u autoryzowanych dilerów Husqvarna, w internecie, w radiu i w prasie. Kampania promocyjna obejmuje również maszyny do profesjonalnej pielęgnacji terenów zieleni.

Za zakup mediów odpowiada  Wavemaker. W planie aktywności Husqvarna na 2018 rok są również: działania PR i CSR oraz eventy regionalne. Za obsługę PR firmy Husqvarna odpowiada agencja MWM PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały