SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rosyjska Domino’s Pizza odwołała "loterię tatuażową"

Domino’s Pizza w Rosji odwołała nietypową loterię konsumencką. Klienci mieli za zadanie zrobić sobie tatuaż z logo firmy i opublikować jego zdjęcie w sieci. Śmiałkowie mieli w nagrodę dostawać sto sztuk pizzy rocznie przez sto lat.

Article

O sprawie napisał "Puls Biznesu", powołując się na The Moscow Times. Rosyjski oddział popularnej sieci pizzerii musiał odwołać promocję z powodu olbrzymiego zainteresowania klientów, które przerosło markę. Akcja wystartowała na koniec sierpnia i miała potrwać do 31 października. Przez kilka pierwszych dni rosyjski internet zalała fala zdjęć z tatuażami Domino’s Pizza.

W związku z tym, marka już 4 września zdecydowała o natychmiastowym zakończeniu akcji. Decyzję podano w serwisie społecznościowym Vkontakte. Nagrody otrzyma jedynie 350 uczestników, którzy poprawnie wykonali zadanie.

Domino’s Pizza to amerykańska sieć pizzerii, działająca od 1960 roku. Ma kilka tysięcy lokali w kilkudziesięciu krajach na całym świecie, m.in. USA, Australii, Brazylii, Chinach, Indiach i Rosji. Sieć działa też w Polsce, w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, Ukrainie i krajach Beneluxu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rosyjska Domino’s Pizza odwołała "loterię tatuażową"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl