SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Doradztwo Mediowe Agory zmodyfikowało system pracy: pięć kluczowych regionów, bliższa praca z klientem

Agora zmieniła strukturę działania swojego zespołu Doradztwa Mediowego. Spółka wydzieliła pięć kluczowych regionów Polski i przydzieliła tam zespoły, które mają pracować bezpośrednio z reklamodawcami. - Przy okazji reorganizacji nikt nie stracił pracy, tworzymy sześć nowych etatów - informuje portal Wirtualnemedia.pl Nina Graboś, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Agory.

Article

Zespół Doradztwa Mediowego pracuje dla Grupy Radiowej Agory, tworząc dla klientów wielomediowe kampanie reklamowe. Jesienią br. spółka zmodyfikowała pracę zespołu: podzieliła Polskę na pięć regionów i przydzieliła tam doradców oraz managerów, pracujących bezpośrednio z reklamodawcami. - To usprawniło pracę działu sprzedaży bezpośredniej. Spółka nikogo nie zwolniła w ramach tej reorganizacji, do końca roku stworzymy w ramach tego zespołu sześć nowych etatów - zapewnia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Nina Graboś, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Agory.

Pięć kluczowych regionów

Nowe regiony obejmują miasta: Kraków, Nowy Sącz Tarnów, Katowice, Tychy, Rzeszów i Częstochowę (region nr I), Warszawę, Kielce i Lublin (region II), Wrocław, Wałbrzych, Jelenią Górę, Zieloną Górę, Opole (region nr III), Łódź, Poznań, Szczecin (region IV) oraz Gdańsk, Białystok, Bydgoszcz (Regin nr V). Każdy z tych obszarów skupia kilka rynków lokalnych, koordynowanych przez dyrektorów regionalnych i zarządzanych przez managerów, którzy mają bezpośredni kontakt z lokalnymi doradcami.

- Zmiana ma na celu optymalizację obsługi klientów poprzez efektywne zarządzanie procesem sprzedaży. To istotne zwłaszcza przy tak bogatym portfolio mediów i produktów, jakie obecnie ma Doradztwo Mediowe - informuje Agata Staniszewska, rzeczniczka prasowa Agory.

Zespół Doradztwa Mediowego ma mieć teraz stały i bezpośredni kontakt z klientami działającymi na obszarze całego kraju i możliwość dostosowania oferty reklamowej do indywidualnych potrzeb klienta. - Nasza oferta łączy w sobie wiele mediów i produktów. Od lat docieramy z nią do klientów lokalnych, ponadregionalnych i ogólnopolskich, jesteśmy jedyną grupą, która może zaoferować miks radia, kina, internetu oraz instore radia. A wszystko to w kontakcie z jednym doradcą i bez dodatkowych kosztów - komentuje Adam Kościelski, dyrektor zarządzający Doradztwa Mediowego.

Doradztwo Mediowe to spółka należąca do Grupy Radiowej Agory, która zajmuje się kompleksową obsługą w zakresie budowania efektywnych strategii marketingowych oraz tworzeniem kampanii wykorzystujących efekt synergii różnych mediów. Spółka oferuje sprzedaż czasu antenowego oraz powierzchni reklamowej, m.in. w Radiu Złote Przeboje, Rock Radiu, Radiu Pogoda, Radiu TOK FM, sieci kin Helios i w internecie (m.in. we współpracy z Gazeta.pl).

W drugim kwartale br. przychody sprzedażowe grupy kapitałowej Agora zmalały o 52 proc. do 129,5 mln zł, a przy obcięciu kosztów operacyjnych o 34,4 proc. strata netto pogłębiła się z 6,6 do 41,1 mln zł. W całym półroczu firma miała 88,2 mln zł straty.  Z kolei pion radiowy Agory zanotował w drugim kwartale spadek przychodów o 46,6 proc. do 14,9 mln zł, z czego wpływy z reklam zmalały o 41,9 proc. do 13,2 mln zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Doradztwo Mediowe Agory zmodyfikowało system pracy: pięć kluczowych regionów, bliższa praca z klientem

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
polk
Ach te agorowe "optymalizacje"...
8 0
odpowiedź
User
Marek_B
tia. doradztwo mediowe obejmujące radio i kino (w które teraz nie ma sensu inwestować). albo ten komunikat nie ma sensu, albo realia są słabe jak wynika z artykułu. A nie powinno być tak: doradztwo mediowe obejmuje planowanie strategii w obszarach: radio, prasa digital, ooh i kino?
1 1
odpowiedź
User
dob
tia. doradztwo mediowe obejmujące radio i kino (w które teraz nie ma sensu inwestować). albo ten komunikat nie ma sensu, albo realia są słabe jak wynika z artykułu. A nie powinno być tak: doradztwo mediowe obejmuje planowanie strategii w obszarach: radio, prasa digital, ooh i kino?

a nie powinno być tak, że wypowiadamy się o tym, o czym mamy, choćby błahe, jakiekolwiek, pojęcie? bo najwyraźniej o strukturze segmentów biznesowych Agory pojęcia nie masz kompletnie
1 1
odpowiedź