SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Dorota Roman po 20 latach zwolniona z TVP, nowy wydawca „Magazynu Expresu Reporterów”

Wydawca „Magazynu Ekspresu Reporterów” w TVP2 Dorota Roman otrzymała wypowiedzenie i odchodzi ze stanowiska - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Article

Roman pracowała w TVP od 1997 roku, początkowo pełniła funkcję reportera, następnie prowadziła programy informacyjne i publicystyczne oraz była ich wydawcą. Przez kilkanaście lat brała udział w tworzeniu nadawanego w TVP2 „Magazyn Ekspresu Reporterów”. Dorota Roman współtworzyła „Pytanie na śniadanie”. W 2016 roku pracowała także w TV Puls jako menedżera ds. produkcji antenowych.

Według nieoficjalnych informacji portalu Wirtualnemedia.pl, w czwartek Dorota Roman otrzymała wypowiedzenie i odchodzi ze stanowiska wydawcy „Magazynu Ekspresu Reporterów”. Decyzję miał podjąć Przemysław Wojciechowski, były wiceszef TAI ds. publicystyki w TVP Info, który wspólnie z Krzysztofem Karwowskim (obecnie doradcą zarządu) nadzoruje publicystykę w TVP.

Dziennikarka nie chciała z nami rozmawiać. - Nie komentuję tej sprawy - ucina w odpowiedzi na pytania.

Z naszych ustaleń wynika, że nowym wydawcą „Magazynu Ekspresu Reporterów” w Dwójce zostanie Jacek Daciów, który do września ub.r. był redaktorem nadzorującym „Magazyn śledczy Anity Gargas” w TVP1. Zastąpił go Przemysław Wenerski.

Przemysław Wojciechowski od 2010 roku był wicedyrektorem Agencji Produkcji Telewizyjnej TVP i szefem redakcji programów publicystycznych i społecznych w TVP1. W przeszłości związany był także z TVN.

Średnia widownia „Magazynu Expresu Reporterów” w okresie od 29 sierpnia do 12 września 2017 roku wyniosła 1,75 mln osób. Przełożyło się to na 15,23 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,76 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,16 proc. w grupie 16-59.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dorota Roman po 20 latach zwolniona z TVP, nowy wydawca „Magazynu Expresu Reporterów”

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz
Pani Roman nie musiała dostać wypowiedzenia, bo współpracowała z TVP na podstawie umowy o dzieło, tak więc zmieciono ją w trybie ekspresowym. Widownia tego programu to grubo ponad 2 mln widzów. Pan Wojciechowski i Daciów to byli współpracownicy TVN-u. I tak naprawdę, to nikt nie wie, dlaczego pani Roman podziękowano za współpracę. Czyżby następny program do "zaorania"?
31 0
odpowiedź
User
Widz
Podobnie jak w Obserwatorze, który nadzoruje pan Daciów będzie manipulacja na manipulacji.
18 0
odpowiedź
User
Nick
Stare parówy zdecydowały,że jeszcze więcej śmierdzących czosnkiem samców wcisniemy,żeby nam sie dobrze "paczyło" na rzesze miernot wokół siebie.
Pani Doroto. Powodzenia i trzymam kciuki za następne wyzwania zawodowe. {Ukłony}
31 1
odpowiedź
User
obiektywna
w sumie to dobrze, że WM o tym napisały,bo może Pan Prezes Kurski nawet się nie domyśla, że kilku ludzi urządziło sobie prywatny folwark z TVP i ważna jest dla nich jedynie komercja, a nie misja plus oglądalność i co za tym idzie, zyski dla TVP, w tym także i te finansowe.
20 3
odpowiedź
User
hello
Wy się cieszcie, że niejakiego Łukasza S. Wojciechowski nie wcisnął, haha.
5 1
odpowiedź
User
Barbara Bilińska
Dorota uszy do góry.
Jesteś mega profesjonalistką .
11 0
odpowiedź
User
Maciej konserwatywny
Wkrótce spadnie oglądalność także tego programu... To znaczy nie, przepraszam - wzrośnie jego misyjność.
18 0
odpowiedź
User
GoGo
Jest Pani swietna dziennikarka. Wiele sie od Pani nauczylam. Serdeczne pozdrowienia.
13 0
odpowiedź
User
Widz
TVP zjadła swój ogon. To jest już potop!!!! Czy MER będzie teraz opowiadał o tym jak w Polsce dzięki 500+ ludzie są szczęśliwi?
15 0
odpowiedź
User
trallalala
w sumie to dobrze, że WM o tym napisały,bo może Pan Prezes Kurski nawet się nie domyśla, że kilku ludzi urządziło sobie prywatny folwark z TVP i ważna jest dla nich jedynie komercja, a nie misja plus oglądalność i co za tym idzie, zyski dla TVP, w tym także i te finansowe.

Kurski dobrze wie co się dzieje i jaka prywatna jest uprawiana w TVP. W obecnej chwili ważne są intrygi kto z kim i dlaczego, a nie dobro programu. Przykładem może być OTV Kraków. Tam dopiero jest "kyrk".
3 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing
przesuń do góry