DoubleVerify poszerza zakres weryfikacji Brand Suitability wspieranej AI

Platforma DoubleVerify zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital wprowadza do oferty kategorię Inflammatory Politics and News na Meta, w obszarze Brand Suitability. Umożliwia to reklamodawcom niezależną weryfikację jakości kampanii pod kątem kontrowersyjnych wiadomości i tematów politycznych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
DoubleVerify poszerza zakres weryfikacji Brand Suitability wspieranej AI

- Jesteśmy podekscytowani możliwością udostępnienia nowej kategorii tematycznej w serwisie Meta, szczególnie w roku wyborczym, kiedy to zazwyczaj pojawia się dużo więcej trudnych tematów politycznych – powiedział Mark Zagorski, CEO DoubleVerify – W czasach gdy obywatele na całym świecie przygotowują się do wyborów, zapewnienie reklamodawcom możliwości wyboru treści, w otoczeniu których chcą prowadzić swoją komunikację, ma kluczowe znaczenie. Wykorzystując nową kategorię DV wspartą sztuczną inteligencją, reklamodawcy mogą chronić wartość swojej marki i oceniać Brand Suitability na platformach w Meta w oparciu o ich specyficzne cele marketingowe.

Kategoria Inflammatory Politics & News DV opiera się na jasno określonej polityce, która określa, jakie rodzaje treści należy odpowiednio klasyfikować, np. przekazywanie niewiarygodnych lub bezpodstawnych informacji w kwestiach o znaczeniu społecznym – w tym również tych w formie deepfake’ów. Tworzone przez DV kategorie Brand Suitability mają charakter autorski i opierają się na standardach branżowych, specjalistycznej wiedzy merytorycznej oraz zbieranych od ponad 12 lat opiniach klientów. Kategorię Inflammatory Politics & News można przypisać do standardów branżowych dotyczących dezinformacji i debaty nad drażliwymi kwestiami społecznymi.

Specjaliści DV ds. klasyfikacji w obszarach Brand Safety i Suitability przeglądają na bieżąco pojawiające się treści, które można uznać za kontrowersyjne lub które mogą stanowić wyzwanie dla reklamodawców. DV stosuje wielostronne podejście do takich przeglądów, aby zapewnić zgodność kontentu (w otoczeniu którego ma być wyświetlana reklama) z definicjami kategorii Inflammatory Politics & News. W procesie tym oceniane są standardy językowe, retoryczne i dziennikarskie.

Globalne marki mają dostęp do danych pomiarowych i insightów dotyczących kategorii Inflammatory Politics & News za pomocą DV Pinnacle - ujednoliconej platformy raportowania usług i analiz firmy DoubleVerify.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały