DoubleVerify poszerza zakres weryfikacji Brand Suitability wspieranej AI

Platforma DoubleVerify zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital wprowadza do oferty kategorię Inflammatory Politics and News na Meta, w obszarze Brand Suitability. Umożliwia to reklamodawcom niezależną weryfikację jakości kampanii pod kątem kontrowersyjnych wiadomości i tematów politycznych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
DoubleVerify poszerza zakres weryfikacji Brand Suitability wspieranej AI

- Jesteśmy podekscytowani możliwością udostępnienia nowej kategorii tematycznej w serwisie Meta, szczególnie w roku wyborczym, kiedy to zazwyczaj pojawia się dużo więcej trudnych tematów politycznych – powiedział Mark Zagorski, CEO DoubleVerify – W czasach gdy obywatele na całym świecie przygotowują się do wyborów, zapewnienie reklamodawcom możliwości wyboru treści, w otoczeniu których chcą prowadzić swoją komunikację, ma kluczowe znaczenie. Wykorzystując nową kategorię DV wspartą sztuczną inteligencją, reklamodawcy mogą chronić wartość swojej marki i oceniać Brand Suitability na platformach w Meta w oparciu o ich specyficzne cele marketingowe.

Kategoria Inflammatory Politics & News DV opiera się na jasno określonej polityce, która określa, jakie rodzaje treści należy odpowiednio klasyfikować, np. przekazywanie niewiarygodnych lub bezpodstawnych informacji w kwestiach o znaczeniu społecznym – w tym również tych w formie deepfake’ów. Tworzone przez DV kategorie Brand Suitability mają charakter autorski i opierają się na standardach branżowych, specjalistycznej wiedzy merytorycznej oraz zbieranych od ponad 12 lat opiniach klientów. Kategorię Inflammatory Politics & News można przypisać do standardów branżowych dotyczących dezinformacji i debaty nad drażliwymi kwestiami społecznymi.

Specjaliści DV ds. klasyfikacji w obszarach Brand Safety i Suitability przeglądają na bieżąco pojawiające się treści, które można uznać za kontrowersyjne lub które mogą stanowić wyzwanie dla reklamodawców. DV stosuje wielostronne podejście do takich przeglądów, aby zapewnić zgodność kontentu (w otoczeniu którego ma być wyświetlana reklama) z definicjami kategorii Inflammatory Politics & News. W procesie tym oceniane są standardy językowe, retoryczne i dziennikarskie.

Globalne marki mają dostęp do danych pomiarowych i insightów dotyczących kategorii Inflammatory Politics & News za pomocą DV Pinnacle - ujednoliconej platformy raportowania usług i analiz firmy DoubleVerify.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych