DougFaberFamily autorem strategii komunikacji i kreacji kampaniidla Ardo

18 września ruszyła pierwsza kampania dla Ardo Polska we współpracyz DougFaberFamily. W pierwszym etapie Agencja opracowałapozycjonowanie oraz strategię komunikacji marki, w kolejnymnatomiast kampanię.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Nowością wprowadzaną na polski rynek jest linia lodówek seriiVintage, charakteryzująca się oryginalnym designem oraz szerokągamą dostępnych kolorów wraz z możliwością personalizacji frontulodówek.

Kampania Ardo Vintage składa się z działań wizerunkowych ATL(prasa wnętrzarska, tygodniki opiniotwórcze, czasopisma niszowe tj.Exclusive i Activist), specjalnie dedykowana strona produktowawww.ardovintage.pl oraz zdziałania BTL ( materiały POS: katalogi, plakaty, standy, ulotki,torby reklamowe). Kampania skierowana jest do osób, które nie tylkozwracają uwagę na funkcjonalność produktów i cenę, ale równieżważne są dla nich walory estetyczne produktu. Idea kreatywna zwracauwagę na wyjątkowy charakter produktów, które same w sobie sąozdobą kuchni zarówno nowoczesnej jak i klasycznej.

Działaniami wpierającymi kampanię Vintage oprócz konkursukonsumenckiego będą imprezy eventowe dla Klientów ARDO ipress-briefing dla dziennikarzy, które zostały przygotowane przezEmlab, spółkę należącą tak jak DFF do grupy Mothership.Media dla kampanii ARDO zostały zaplanowane przez dom mediowyEquinox.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej