SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

DougFaberFamily dla Trascodent

DougFaberFamily realizuje pierwszą kampanię preparatu do walki zparadontozą - Trascodent (PF Jelfa SA).

To pierwsza kampania dla Trascodentu, który jest nowym produktemw portfolio Jelfy (od 2006 roku). Celem kampanii jest budowanieznajomości tego preparatu wśród osób zmagających się z chorobamiprzyzębia.

Kampania będzie widoczna w wąsko profilowanych magazynachhobbystycznych, które mają bardzo lojalnych czytelników,stanowiących grupę potencjalnych użytkowników Trascodentu. Tematemkampanii jest konkurs pod hasłem "Foto - Konkurs na zdrowychzasadach", oparty na przesłaniu: "to miejsce mi się uśmiecha".Najciekawsze zdjęcia zostaną nagrodzone zgodnie z tematyką danegopisma, np. kosiarka w "Działkowcu", lornetka w "Łowcy Polskim", aechosonda w "Wiadomościach Wędkarskich".

"Kampania dla Trascodentu świadczy o rosnącej aktywnościmarketingowej naszego Klienta i podkreśla też jego silnekompetencje w kategorii leków stomatologicznych." - mówi MonikaMielczarczyk, Client Service Director DFF.

Dołącz do dyskusji: DougFaberFamily dla Trascodent

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl