SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Dożywotniacy” hitem CI Polsat. Cykl śledziło 39 tys. widzów

Lokalną produkcję Crime+Investigation Polsat „Dożywotniacy” śledziło średnio 39 tys. widzów. Stacja w czasie emisji produkcji miała ponad dwukrotnie wyższe wyniki oglądalności od średnich długookresowych.

Article

Premierowe odcinki „Dożywotniaków” na antenie Crime+Investigation Polsat pokazywane były w środy o godz. 22.00, w okresie od 8 maja do 5 czerwca 2019 roku. Ich średnia widownia wyniosła 39 tys. osób. Przełożyło się to na 0,31 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 0,26 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych przez nadawcę.

Przynajmniej przez 3 minuty każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 210 tys. widzów w 4+ i 110 tys. w 16-49 (łączny 3-minutowy zasięg wszystkich premierowych odcinków serialu wyniósł odpowiednio 785 tys. i 377 tys. osób).

Nadawca informuje, że wszystkie odcinki produkcji wyemitowane od 8 maja do 16 czerwca dotarły do 1,05 mln widzów, z czego 534 tys. w grupie komercyjnej 16-49 (łącznie 117 emisji - uwzględniając zarówno premiery, jak i wszelkie powtórki cyklu).

Spośród premier najwięcej widzów zgromadził odcinek z 15 maja, który zgromadził przed telewizorami 62 tys. oglądających.

Średni udział History wśród wszystkich widzów w zeszłym roku wyniósł 0,116 proc., a w grupie komercyjnej było to 0,133 proc. Oznacza to, że względem długookresowej oglądalności stacji produkcja w obu grupach miała ponad dwukrotnie wyższe udziały.

Serial dokumentalny „Dożywotniacy” to zapis pięciu rozmów z zabójcami, którzy zgodzili się opowiedzieć swoje historie przed kamerą. Niektórzy z nich są wielokrotnymi mordercami, dla których ludzkie życie jest bezwartościowe, a zabicie człowieka przyszło z niewiarygodną łatwością. Wypowiedzi osadzonych uzupełniają inscenizacje i komentarze ekspertów, m.in. profesorów prawa, psychologów i funkcjonariuszy służby więziennej.

Za realizację „Dożywotników” na zlecenie A+E Networks odpowiadał Kombinat Artystyczny TONIGHT. Ze strony A+E Networks producentem nadzorującym była Agnieszka Kubiak, a ze strony Kombinatu Artystycznego - Mikołaj Lizut.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Dożywotniacy” hitem CI Polsat. Cykl śledziło 39 tys. widzów

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Km
No leżę i kwicze...... 39 tyś Widzów. To hit!!!!!!
5 5
odpowiedź
User
Szkolna 17
Więcej ludzi na YT Kononowicza i Majora ogląda
4 3
odpowiedź
User
omen
Dotarcie do 1,5 mln ludzi w 6 tygodni plus 40 tys. oglądających na żywo w premierach to dobry wynik w stacjach tematycznych.
8 0
odpowiedź
User
piątunio
No leżę i kwicze...... 39 tyś Widzów. To hit!!!!!!
leż dalej bo wiadać jak się znasz na branży
1 0
odpowiedź