DPD podkreśla, że klient ma kontrolę nad swoją paczką

Firma kurierska DPD Polska ruszyła z kampanią pod hasłem „W DPD to Ty decydujesz, jak odbierzesz swoją paczkę”. Kampania ma uświadamiać, że odbieranie przesyłek może być dopasowane do naszych indywidualnych potrzeb.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
DPD podkreśla, że klient ma kontrolę nad swoją paczką
screen z YouTube

Głównym przesłaniem kampanii jest podkreślenie, że to klient ma pełną kontrolę nad tym, jak, gdzie i kiedy odbierze swoją przesyłkę: od kuriera w domu, z automatu paczkowego czy przy okazji codziennych zakupów w sklepie.

Firma w działaniach reklamowych skupia się na elastyczności. 

Promocyjny spot emitowany m.in. na YouTube przedstawia ideę kampanii. Film pokazuje różne scenariusze odbioru paczek – od dostawy prosto pod drzwi, przez odbiór w automacie paczkowym, aż po wizytę w punkcie odbioru przy okazji zakupów.

– Klip nie tylko prezentuje różnorodność dostępnych opcji, ale także podkreśla, że każda z nich jest równie łatwa i wygodna. W kampanii postawiliśmy na prostotę przekazu, który trafia do każdego – niezależnie od wieku czy stylu życia. To rozwiązania, które mają być dostępne dla wszystkich, bez względu na to, czy mieszkasz w dużym mieście, czy w mniejszej miejscowości – podsumowuje Mateusz Sokołowski, twórca filmu oraz główny aktor, na co dzień koordynator ds. komunikacji marketingowej w DPD Polska

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych