SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

DPG wydała magazyn dla marki Coccodrillo

Agencja custom publishing Direct Publishing Group przygotowałapółrocznik dla firmy CDRL prowadzącej sklepy z odzieżą dziecięcąpod marką Coccodrillo. Pierwszy numer magazynu zatytułowanego"Koko" trafił do klientów sieci w połowie lutego.

W półroczniku znaleźć można porady psychologów, lekarzypediatrów oraz innych specjalistów, przepisy kulinarne, wywiady zeznanymi osobami na temat wychowywania dzieci, a także gry i zabawyedukacyjne. W liczącym 50 stron piśmie drukowane są także sesjezdjęciowe prezentujące ubrania sprzedawane w sklepach. Redaktoremnaczelnym pierwszego wydania "Koko" jest Agata Godlewska.

Magazyn w nakładzie 50 tys. nakładu dodawany jest do zakupówdokonywanych przez klientów sklepów Coccodrillo. - Z czasemrozważać będziemy także zmianę systemu dystrybucji. Chcielibyśmy,by "Koko" było dostępne również w innych miejscach i trafiało doosób, które wcześniej nie miały kontaktu z marką - mówi MieczysławAndersz, dyrektor w CDRL.

Dołącz do dyskusji: DPG wydała magazyn dla marki Coccodrillo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl