SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dragon Rouge: wpływy zmalały o 3 proc., zysk o 1,5 mln zł. "Presja cenowa, bezpłatne przetargi"

Agencja Dragon Rouge odnotowała w 2019 roku spadek wpływów o 2,8 proc. do 8,88 mln z. Zysk netto spadł o 1,5 mln zł do 1,12 mln zł.

Z dokumentów złożonych w Krajowym Rejestrze Sądowym wynika, że Dragon Rouge odnotował w 2019 roku 8,88 mln przychodów wobec 9,13 mln rok wcześniej. Zysk netto zmniejszył się z 2,59 mln zł do 1,12 mln zł. Zysk z działalności operacyjnej za 2019r. wyniósł 1,47 mln zł (rok wcześniej 3,11 mln zł).

Koszty operacyjne spółki wzrosły o 23,4 proc. do 7,48 mln zł wobec 6,06 mln zł rok wcześniej. Na wynagrodzenia przeznaczono 3,52 mln zł, w roku 2018 było to 2,81 mln zł.

Dragon Rouge zrealizowała cele na 2019r.

W sprawozdaniu finansowym zarząd Dragon Rouge podkreśla, że spółka zrealizowała cele biznesowe na 2019 rok. - Działalność spółki należy uznać za bardzo dobry okres w działalności firmy - firma uzyskała wysokie obroty i osiągnęła bardzo dobry wynik finansowy. Spółka utrzymuje na rynku pozycję lidera w swojej branży - podano w sprawozdaniu opisowym.

Dragon Rouge pracuje dla takich klientów jak Carlsberg Polska, Wyborowa, Intersnack (właściciel marek Felix, Crispers oraz Przysnacki), Inpost, Nutricia, STS. W ubiegłym roku udało jej się także pozyskać nowych klientów - Harper Hygienics (do której należy marka Cleanic), Tarczyński, Baltika Breweries.

Jako "podstawowe problemy" w prowadzeniu działalności spółka wskazała presję cenową ze strony klientów, rosnącą konkurencję w postaci mniejszych studiów projektowych, a także "powszechny zwyczaj organizowania bezpłatnych przetargów".

80 proc. udziałów Dragon Rouge ma francuska spółka Dragon Rouge International France, a 20 proc. - prezes agencji Małgorzata Pawlik-Leniarska. W drugiej połowie czerwca na walnym zebraniu zdecydowali, że w formie dywidendy zostanie im wypłacony cały zeszłoroczny zysk netto i 682,6 tys. zł z zysków z wcześniejszych lat.

Dołącz do dyskusji: Dragon Rouge: wpływy zmalały o 3 proc., zysk o 1,5 mln zł. "Presja cenowa, bezpłatne przetargi"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl