SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Drama" Igora Kwiatkowskiego w reklamie Plusa na Kartę

Ruszyła kampania reklamowa oferty Plus na Kartę (Polkomtel) z udziałem artysty kabaretowego Igora Kwiatkowskiego. Akcję przygotowały Brain, Vizeum, TFP, Televisor; Ztudioiburza.

Article

Nowa akcja reklamowa wspiera ofertę Plus Na Kartę z promocją 120 GB za 15 zł na 90 dni (po 40 GB na 30 dni przez 3 miesiące).

W zabawnej scence obserwujemy Igora Kwiatkowskiego w podwójnej roli. Skecz przedstawia sprzeczkę pary o wspólne oglądanie ulubionego serialu.

Kampania obejmuje telewizję, online, radio i materiały BTL.

Za obsługę reklamową marki Plusa na Kartę odpowiadają agencje Brain (kreacja kampanii), studio TFP (produkcja spotów) oraz dom mediowy Vizeum (planowanie i zakup mediów).

W trzecim kwartale ub.r. grupa Cyfrowy Polsat, do której należy m.in. Polkomtel, zanotowała wzrost przychodów o 3,8 proc. r/r do 3 mld zł i kosztów operacyjnych o 2,4 proc. do 2,49 mld zł, dzięki czemu jej zysk netto poszedł w górę z 236,5 do 345 mln zł. Liczba sprzedanych przez holding usług telefonii mobilnej w modelu abonamentowym zwiększyła się o 7,9 proc. do 8,37 mln, w tych w modelu prepaidowym - o 0,2 proc. do 2,45 mln.
 
Metryczka kampanii:

1.       Kampania: Internetu ile serce wytrzyma! Aż 120 GB za 15zł!

2.       Nazwa reklamy: Plus na Kartę – Serial

3.       Klient: Polkomtel Sp. z o.o.

4.       Agencja: Brain

5.       Reżyser: Maciej Kowalczuk

6.       Operator obrazu: Michał Dąbal

7.       Scenariusz: Igor Kwiatkowski, Asiya Malinowska, Jakub Kamiński, Marcin Karłowski,

8.       Muzyka: Bruce Campbell "Estrella - Opening"

9.       Realizator dźwięku: Marek "Maro" Nowak

10.   Producent: Ryszard Kłosowski, Bartosz Król

11.   Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.

12.   Postprodukcja: Televisor; Ztudioiburza

13.   Dom mediowy: Vizeum

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Drama" Igora Kwiatkowskiego w reklamie Plusa na Kartę

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Terier
Irytuje mnie jak Kwiatkowski gra kobiety, ten jego głos wtedy. Jak nie Majewski, to on, szkoda, ze ciągle te same twarze..
odpowiedź
User
Bietka
Ta reklama jest rewelacyjna pod każdym względem. Śledzę reklamy od lat i ta na prawdę jej świetna a Majewski się przejadł Gratuluję, super pomysł!!.
odpowiedź