'Drapacz Chmur+ i Radio ZET' już w sprzedaży

24 stycznia została wprowadzona na rynek radiowy nowa ofertahandlowa - "Drapacz Chmur+ i Radio ZET".

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Kampanie zaplanowane w ramach projektu mają trafiać do codrugiego słuchacza radia w Polsce (na podst. badań słuchalnościradia SMG/KRC).

Dzięki ofercie reklamodawcy zyskują dodatkowe korzyści zjednoczesnego zaplanowania kampanii w Radiu ZET i Drapaczu Chmur+.Wartość dodatkowego rabatu wynosi 5 proc. na każdy z tychproduktów.

Oferta handlowa dostępna jest w Biurach Sprzedaży w CR MediaConsulting, Eurozet, Grupy Radiowej Agory i Time SA.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały