SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Drapacz Chmur Young" z Radiostacją

Radiostacja (Eurozet) dołącza do oferty handlowej "Drapacz Chmur Young". To największy na rynku produkt w kategorii grupy młodzieżowe.

"Drapacz Chmur Young" został przygotowany z myślą o klientach, którzy chcą przeprowadzić ogólnopolską kampanię radiową skierowaną do osób w wieku 15-24 lata.

W jego skład wchodzić będzie po przyłączeniu Radiostacji i jej przemianowaniu na markę Planeta 51 stacji radiowych: Eska, Eska Rock, Roxy FM, Antyradio, Planeta.

Zaletą produktu jest precyzyjne dopasowanie wchodzących w jego skład stacji pod względem najchętniej słuchanych przez młodego odbiorcę radiowych formatów (CHR, Dance, Rock, Pop).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Drapacz Chmur Young" z Radiostacją

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl