'Drapacz Chmur' z dodatkowymi stacjami

27 sierpnia br. biura handlowe Grupy Radiowej Agory, Time Sp. zo.o. oraz CR Media Consulting S.A. wprowadzają na rynek poszerzonyo dodatkowe stacje produkt 'Drapacz Chmur'.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Do stacji (Sieć Eska, Eska Rock, Siec Agora, Tok FM i siećAd.point) dołączyły: sieć Vox FM, sieć Plusa oraz ponadregionalneRadio Wawa.

Dwie oferty w ramach pakietu "Drapacz Chmur" pozwolą naelastyczne dopasowywanie go do potrzeb klientów. Pierwsza opartajest o stacje Grupy Radiowej Agory i Grupy Radiowej Time oraz siećRadia Wawa. Druga o sieć Ad.point i sieć Radia Plus. - Takakonstrukcja umożliwi zróżnicowanie cen, a co za tym idzie znacznieszerszą dostępność produktów firmowanych przez markę - mówiAgnieszka Odachowska, PR Manager Radio Eska Time Sp. z o.o.

Kampanie z wykorzystaniem "Drapacza", tak jak poprzednio, mogąbyć realizowane za pośrednictwem trzech biur, tj. Time, Agory i CRMedia. Wszystkie kampanie zaakceptowane i zaplanowane do dnia 21sierpnia, będą zrealizowane według dotychczasowej oferty. Zleceniazłożone po tej dacie będą realizowane z wykorzystaniem nowychproduktów.

- Stworzenie pakietu "Drapacz Chmur" wzbogaciło ofertę radiowąna polskim rynku. Dodawanie kolejnych podmiotów świadczy o sukcesietego produktu i niesłabnącym zainteresowaniu. Pakiet jest bardzodobrym sposobem na dotarcie do szerokich grup docelowychzamieszkałych w średnich i dużych miastach, a dodawanie kolejnychstacji zwiększa potencjalny zasięg pakietu. Szczególnie istotnązmianą wydaje się dołączenie ponadregionalnego radia Wawa, która tostacja jako jedyna na rynku nadaje tylko i wyłącznie polskiepiosenki, przez co posiada unikatowych słuchaczy - komentujeKrzysztof Kuligowski, Radio Director domu mediowego Carat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day