Drogerie Jawa uruchomiły sklep internetowy, reklamuje się pod hasłem "#JeszczeBliżejCiebie"

Wystartował internetowy sklep sieci Drogerie Jawa. To polska sieć drogeryjna, posiadająca 70 sklepów własnych. Jednocześnie rusza też kampania wizerunkowa pod hasłem "#JeszczeBliżejCiebie".

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Drogerie Jawa uruchomiły sklep internetowy, reklamuje się pod hasłem "#JeszczeBliżejCiebie"

W Drogeriach Jawa można dostać szeroki asortyment towarów, począwszy od kosmetyków i akcesoriów do makijażu poprzez kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała, włosów i paznokci a także artykuły higieniczne, chemię gospodarczą oraz artykuły dla dzieci. Firma ruszyła właśnie ze sklepem internetowym i zapowiada, że w ciągu kilku miesięcy postawi na rozszerzenie dotychczasowej oferty, dostępnej online. Pojawić się mają tam marki dostępne wyłącznie dla klientów, korzystających z sieci dla zrobienia zakupów.

Jednocześnie ruszyła też kampania wizerunkowa pod hasłem #JeszczeBliżejCiebie. - To przewodnie hasło, które ma na celu podkreślenie odczuć naszych klientek, które spostrzegają stacjonarne Drogerie Jawa jako przyjazne sklepy z miłą i fachową obsługą. Nasze sklepy są zlokalizowane blisko ich domów, co wynikało z koncepcji firmy, zakładającej otwieranie drogerii w mniejszych miejscowościach. Teraz będą mieć do nich jeszcze bliżej! - mówi Edyta Kresińska, doradca zarządu ds. marketingu w spółce Jawa.

Sprzedaż ze wsparciem InPostu

Wraz z uruchomieniem sklepu internetowego, Drogerie Jawa mają stać się siecią z ogólnopolskim zasięgiem, co – jak zaznacza spółka - wpłynie na plany i zasięgi komunikacji marketingowej oraz ma poprawić świadomość marki wśród klientów w całej Polsce. - To także szansa dla producentów na wzrost sprzedaży ich produktów poprzez wdrożenie do sprzedaży online oferty, na którą do obecnej chwili nie było miejsca na ograniczonej powierzchni sklepów stacjonarnych – dodaje Edyta Kresińska.

Firma podpisała umowę z firmą InPost.  Teraz klienci, dokonując zamówień, będą mogli odebrać je we wszystkich paczkomatach na terenie Polski należących do InPostu lub zdecydować się na dostawę kurierem pod wskazany adres. Drogerie oferują bezpłatną dostawę od zamówień powyżej 49,99 zł, a zwrotów można dokonać w ciągu 14 dni.

Sieć Drogerii Jawa powstała w 2013 r. jako grupa zakupowa. Następnie przekształciła się w sieć franczyzową, by ostatecznie postawić na otwieranie wyłącznie swoich własnych drogerii zlokalizowanych przede wszystkim w mniejszych miejscowościach w Polsce. Jawa jest siecią z wyłącznie polskim kapitałem.

Obecnie pod jej szyldem działa 70 drogerii na terenie całej Polski. Sieć zatrudnia w samych tylko sklepach ponad 400 osób. Pod koniec 2019 roku sieć uruchomiła własne pismo – kwartalnik „Piękno by Jawa”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady