SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Droższe reklamy w Gali i Focusie

Od października cena reklamy w Gali wzrośnie o cztery proc. a w magazynie Focus o pięć proc.

Oba tytuły wydaje G+J Polska.

Ze względu na silną konkurencję w segmentach podjęto decyzję o wzmocnieniu dystrybucji i zainwestowaniu w te właśnie magazyny w pierwszej kolejności. Wydawcy zależy na utrzymaniu stabilnej pozycji w segmentach i wzmocnieniu pozycji na rynku.

„Chcemy zwrócić uwagę, iż wysokość tych podwyżek nie wpływa na zmniejszenie atrakcyjności kosztów dotarcia. W tym roku nie przewidujemy również zwiększania cen stron reklamowych w pozostałych tytułach G+J” – informuje nas Elżbieta Hołubka, Dyrektor Biura Reklamy G+J Polska.

Średnia sprzedaż ogółem tygodnika „Gala” w pierwszym półroczu br. wyniosła 140 262 egz., a miesięcznika „Focus” 118 139 egz. (dane ZKDP).

Dołącz do dyskusji: Droższe reklamy w Gali i Focusie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl