SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Drugą edycję „Dragons Den” oglądało 240 tys. widzów

Drugi sezon show „Dragons Den - jak zostać milionerem” śledziło w TV 4 średnio 242 tys. osób. Program osiągnął nieco gorszy wynik niż wiosną br. i obniżył wyniki stacji w paśmie nadawania.

Dragons' Den

Dragons' Den

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność drugiej serii programu „Dragons Den” wyniosła 242 tys., a towarzyszył jej udział wynoszący 1,46 proc. wśród wszystkich widzów i 2,22 proc. w grupie komercyjnej. Program, nadawany w niedziele o 20.00, wypadł zatem gorzej niż emitowana wiosną pierwsza edycja, którą śledziło 291 tys. widzów przy udziale na poziomie odpowiednio 1,82 proc. i 2,27 proc. (więcej na ten temat). Rok wcześniej w tym paśmie TV 4 miała z kolei 304 tys. widzów, a jej udział wynosił 1,85 proc. i 2,34 proc.

Dobry wynik osiągały też powtórki programu emitowane we wtorki o 21.00. Oglądało je średnio 231 tys. widzów, a udział Czwórki wyniósł w tym paśmie 1,54 proc. (wszyscy 4+) i 2,06 proc. (16-49 lat, dane bez ostatniego odcinka). Dla porównania wiosną br. wtorkowe powtórki śledziło mniej widzów, bo 214 tys. osób przy udziale na poziomie 1,38 proc. i 2,11 proc.

Dane telemetryczne wskazują, że format „Dragons Den - jak zostać milionerem” najchętniej oglądali mężczyźni, ludzie w wieku 25-34 lat, mieszkańcy dużych miast oraz pracownicy średniego i kierowniczego szczebla.

Wpływy z reklam emitowanych podczas drugiego sezonu „Dragons Den” wyniosły 740 tys. zł (dane netto bez rabatów, dotyczą tylko premier). Stacja planuje już kolejną edycję formatu, która ma się pojawić na antenie w przyszłym roku.


Oglądalność „Dragons Den 2” odcinek po odcinku

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
04-09-2011 242 453 1,54% 2,07%
11-09-2011 233 892 1,49% 2,77%
18-09-2011 255 142 1,57% 2,42%
25-09-2011 231 166 1,39% 1,76%
02-10-2011 249 236 1,51% 1,88%
09-10-2011 222 021 1,29% 2,42%
16-10-2011 240 103 1,42% 2,19%
23-10-2011 265 436 1,53% 2,25%
Średnia 242 491 1,46% 2,22%
 
Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
06-09-2011 195 803 1,22% 1,86%
13-09-2011 260 204 1,88% 1,79%
20-09-2011 190 639 1,28% 1,87%
27-09-2011 240 991 1,66% 2,80%
04-10-2011 283 228 1,94% 2,85%
11-10-2011 215 704 1,37% 1,65%
18-10-2011 232 053 1,53% 1,68%
Średnia 231 301 1,54% 2,06%



Profil widowni formatu

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 56,12% 116
  Kobieta 43,88% 85
Wiek  4-9 3,25% 55
   10-15 4,76% 70
  16 - 19 3,13% 56
  20 - 24 5,17% 66
  25 - 29 13,78% 155
  30 - 34 16,83% 203
  35 - 39 8,42% 114
  40 - 44 10,70% 167
  45 - 49 7,30% 106
  50 - 54 8,96% 111
  55 - 59 5,94% 77
  60+ 11,76% 58
Wlk. Miasta Wieś 41,84% 107
  < 50 tys. 17,07% 71
  50-100 tys. 9,15% 106
  100-200 tys. 7,13% 88
  > 200 tys. 24,81% 123
Zawód Top management 12,77% 147
  Pracownicy średniego szczebla 21,95% 146
  Pracownicy fizyzni i rolnicy 27,62% 138
  Emeryci 14,38% 56
  Inni 23,28% 76
Wykształcenie Podstawowe 45,46% 101
  Średnie 32,60% 110
  Wyższe 13,93% 111
  Inne 8,01% 63
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Drugą edycję „Dragons Den” oglądało 240 tys. widzów

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Osa
Widownia to głównie wieś (40%) z podstawowym - pewnie niepełnym. Co się dziwić, jacy milionerzy taka widownia, poważny biznesmen nie pcha się do niszowej TV byle sobie marny PR robić. Ta grupka zresztą to też takie kółko wzajemnej adoracji - pani Garwolińska to głównie w Sukcesie i Przekroju - tytułach Hajdarowicza - się pojawia. Teraz pewnie Rzepa będzie pisać, jakie to miliony zarabia na PR-rze ta pani:)
8 8
odpowiedź
User
Veldt
@ Osa 40% to nie głównie. Bo to oznacza że 60% mieszka gdzie indziej. Zresztą zauważ że wieś to też takie miejscowości jak Konstancin, Zalesie czy inne przedmieścia.
Ale w ogole ten artykuł jest jakiś diowny. Jakie to są wyniki odcinek po odcinku skoro brakuje nie tylko jednego odcinka (który jest nadawany dzisiaj, ale i wogóle jeszcze jednej powtórki w niedzielę o 18:00? (Wiem że jest bo zdarzyło mi się obejrzeć blokiem). To znaczy, rozumiem, że można nie podawać powtórek, ale wtedy to konsekwetnie. A tutaj tak: premiery, JEDNA z dwóch powtórek i do tego reklamy podliczone tylko dla premier. To co, przy powtórkach są gratis? Ech amtaroka jakaś, panowie dziennikarze...
8 8
odpowiedź
User
NEUTRALNY
JAKI REŻYSER... TAKA OGLĄDALNOŚĆ....
8 8
odpowiedź
User
mix
Dobry format totalnie skopany
8 8
odpowiedź
User
123
żeby byla kolejna edycja tego wspaniałego programu
8 8
odpowiedź