SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Druga szansa”, „MasterChef Junior” i „Agent-Gwiazdy” w reklamach TVN

Telewizja TVN w poniedziałek 1 lutego br. rozpocznie kampanię reklamową wiosennej ramówki. Stacja promować w niej będzie trzy nowości.

Article

Reklamowane będą: nowy serial „Druga szansa” z Małgorzatą Kożuchowską, nowy talent-show „MasterChef Junior” oraz reality-show „Agent-Gwiazdy” (poznaj szczegóły wiosennej ramówki).

Działania obejmą prasę, radio, internet oraz outdoor (w tym siatki wielkoformatowe). Ruszą 1 lutego br. i potrwają do końca marca.

Kreację kampanii przygotowała telewizja TVN. Media zakupił i zaplanował dom mediowy Starcom.

Działaniom zewnętrznym towarzyszy autopromocja, w przyszłym tygodniu TVN zaprezentuje też wiosenny spot wizerunkowy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Druga szansa”, „MasterChef Junior” i „Agent-Gwiazdy” w reklamach TVN

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Paweł
TVN jest super !!!
16 44
odpowiedź
User
Kacper3100
TVN jest super !!!


Zgadzam się, to najlepsza rozrywka na świecie, a Polszmat niech się chowa ze swoimi programami.
12 41
odpowiedź
User
Trochę prawdy...
Oferta TVN byłaby dużo lepsza gdyby ,,Agent' był bez gwiazd i wróciły kontynacje: ,,Prawo Agaty', ,,Lekarze', ,,X Factor' i ,,Wyprawa Robinson' (bez gwiazd). Agent natomiast to jakaś porażka, bo uczestnicy mają dostęp między nagraniami do mediów i mogą bez problemu kontaktować się np. z uczestnikami, którzy odpadli, by dowiedzieć się na kogo głosowali - wiadomo jak ważna to informacja i jak bardzo wpływa na dalsze losy w programie.
59 11
odpowiedź