Drutex sponsoruje Michała Szpaka

Firma Drutex została sponsorem debiutanckiej płyty Michała Szpaka, finalisty pierwszej polskiej edycji programu X-Factor.

km
km
Udostępnij artykuł:

Kontrakt na sponsoring pierwszej płyty został podpisany w sierpniu br. Michał Szpak ma zaprezentować się jako wykonawca oraz autor kilku tekstów. Większość piosenek zostanie wykonana w języku polskim.

"Współpraca i zaangażowanie w tego typu projekt muzyczny nie jest przypadkowy. Sam wybór wykonawcy również stanowi przemyślaną decyzję. Michał Szpak jest osobowością, wielką indywidualnością, ale przede wszystkim synonimem wyjątkowego talentu [...] Dlatego między innymi zdecydowaliśmy się zostać sponsorem jego najnowszego projektu muzycznego, Wierzę, że jego debiutancka płyta okaże się wielkim sukcesem, a Michał zajmie ważne miejsce na scenie polskiej muzyki rozrywkowej" - powiedział Leszek Gierszewski, prezes firmy Drutex.

"Cieszę się, że firma Drutex zdecydowała się wesprzeć mój debiutancki projekt, ufając w mój talent i wierząc w sukces. Z pewnością tego rodzaju wsparcie w jeszcze większym stopniu wpłynie na moją motywację i mobilizację do stworzenia płyty, która będzie projektem perfekcyjnym, nietuzinkowym, a jednocześnie wyjątkowo energetycznym. Będzie to z pewnością kolekcja nowoczesnych aranży i klimatycznych brzmień" - komentuje Michał Szpak

grafika

Płytę wydaje firma Universal Music Polska, a premierę zaplanowano na jesień br. (więcej na ten temat).

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"