SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Drzewo marzeń” w nowym paśmie straciło widzów ale zwiększyło udziały. TVN wiceliderem

Drugi sezon „Drzewa marzeń” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 641 tys. widzów. Produkcja daje TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym.

Article

Dziecięcy reality-show „Drzewo marzeń” na antenie TVN aktualnie oglądać można w niedziele o godz. 11.00, począwszy od 9 września br. Średnia widownia 3 pierwszych odcinków wyniosła 641 tys. osób, co przełożyło się na 7,20 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,56 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,96 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył drugi odcinek - zgromadził on przed telewizorami 677 tys. oglądających.

W porównaniu do jesieni ub.r. format stracił 164 tys. widzów, ale zwiększyły się jego rynkowe udziału. Pierwszą serię „Drzewa marzeń” po trzech odcinkach śledziło 805 tys. osób, co przełożyło się na 6,72 proc. udziału w grupie 4+, 8,07 proc. w grupie 16-49 i 7,65 proc. w grupie 16-59. Wówczas dziecięcy reality-show pokazywany był o godz. 18.00.

TVN w paśmie nadawania nowego programu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest Polsat, który emitując wtedy filmy fabularne, osiąga 7,25 proc. udziału. Trzecia jest TVP2 (filmy dokumentalne; 6,54 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. powtórki „Leśniczówki”; 4,08 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN jest już wiceliderem rynku.

„Drzewo marzeń” jest polską wersją formatu „The Wishing Tree” i powstaje na licencji Talpa. W reality-show występują uczniowie szkół podstawowych w wieku od 8 do 13 lat.

W każdym odcinku ekipa TVN odwiedza inną szkołę, a prowadzący Mateusz Gessler zachęca dzieci do wskazania wyjątkowych osób, które - ich zdaniem - zasługują na spełnienie marzeń (np. przyjaciela czy członka rodziny).

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Drzewo marzeń” w nowym paśmie straciło widzów ale zwiększyło udziały. TVN wiceliderem

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Daft
Niestety jest to zacnie sponsorowana nędza
20 10
odpowiedź
User
Maks
Skoro pierwszego sezonu tego badziewia ludzie nie chcieli oglądać to poco było robić drugi sezon tego badziewia który i tak nikt nie chce oglądać.
23 9
odpowiedź
User
ja
Skoro pierwszego sezonu tego badziewia ludzie nie chcieli oglądać to poco było robić drugi sezon tego badziewia który i tak nikt nie chce oglądać.
maks mało spostrzegawczy trollu... pobad 800 tys to tyle ile nigdy w zyciu nie bedziesz miał widzów lub czytelników. Rozumiemy że jesteś zazdrosna znajomą lub znajomym kogoś z produkcji...
10 19
odpowiedź
User
Cataleya
Ciężko mówić o sukcesie przy jednocyfrowym wyniku i tyle. Słaby program, niewykorzystany potencjał formatu, niewygrane emocje. Szkoda.
18 9
odpowiedź
User
Gibns1
8,56% w komercyjnej, to bardzo słaby wynik jak na TVN.
15 14
odpowiedź