SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Drzwi do mieszkania"

To hasło wizerunkowej kampanii marki Porta Drzwi, przygotowanej przez Dział Marketingu firmy Porta KMI Poland i Agencję Reklamową Mr. Bloom z Sopotu.

Kampania ta jest pierwszą z trzech zaplanowanych na 2006 rok. Każda z nich trwać będzie miesiąc. Działania obejmą swoim zasięgiem nośniki reklamy zewnętrznej w największych miastach Polski oraz wybrane tygodniki i dzienniki ogólnopolskie.

Prezentowana w kampanii kolekcja drzwi PORTA NOVA, to propozycja dla tych, którzy cenią sobie elegancję i styl. Atutem kolekcji jest nowoczesne wzornictwo i doskonała okleina Portadur.

Porta KMI Polad powstała w 1992 roku w Bolszewie, w województwie pomorskim. Jest największym producentem drzwi i ościeżnic w Polsce, dbającym o eleganckie i nowoczesne wzornictwo, zgodnie z pojawiającymi się na rynku europejskimi trendami.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Drzwi do mieszkania"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl