SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Dunkin' Donuts znika z polskiego rynku. "Decyzja nie była łatwa"

Sieć Dunkin' Donuts wycofuje się z Polski. Na naszym rynku działała ponad 2,5 roku. - Ta smutna decyzja nie była łatwa, ale w zaistniałych okolicznościach okazała się konieczna - informuje firma w oświadczeniu.

Article

- Wszystko, co dobre, kiedyś się kończy i, niestety, lokale Dunkin' Donuts po 3 latach znikają z mapy Polski. Ta smutna decyzja nie była łatwa, ale w zaistniałych okolicznościach okazała się konieczna. Dziękujemy za wszystkie wspólnie zjedzone donuty - napisano na stronie marki w mediach społecznościowych.

Większość lokali Dunkin' Donuts już została zamknięta

Dunkin' Donuts do Polski weszła ponownie w lutym 2016 roku. Firma chciała w ciągu kilku lat zbudować nad Wisłą sieć minimum 44 kawiarni Dunkin' Donuts.

Jednak kawiarnie nie przetrwały zbyt długo. Ostatnie trzy lokale sieci funkcjonowały w Warszawie. Na zasadach franczyzy prowadziła je Varsovia Food Company.

Sieć prowadziła już w naszym kraju działalność w latach 1996-2002.

Dunkin' Donuts to sieć fast-foodów, która specjalizuje się w sprzedaży amerykańskich donutów, przypominających smak naszych pączków W ofercie znajdują się też m.in. kanapki i kawa.

>>> TYSIĄCE OGŁOSZEŃ O PRACĘ - PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

Dunkin' Donuts powstało w USA 68 lat temu

Firma Dunkin’ Donuts została założona przez Williama Rosenberga w 1950 roku w amerykańskim Quincy. Obecnie sieć liczy 12 tys. kawiarni w 36 krajach na całym świecie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dunkin' Donuts znika z polskiego rynku. "Decyzja nie była łatwa"

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rynienka
Polacy wolą swoje pyszne, pulchne pączki z dżemem, różą czy budyniem, a nie jakieś okrągłe wynalazki z dziurką zza Oceanu
78 13
odpowiedź
User
tom
W sumie to było do przewidzenia. Jeden donuts kosztował u nich 4,90. Taki sam w Supermarkecie 1,29. Jakość taka sama, produkt rozmrażany. W cukierni w tunelu przy Złotych Tarasach wybór kiepski. Już po kilku godzinach od otwarcia nie było w czym wybierać.
62 9
odpowiedź
User
emm
Polacy wolą swoje pyszne, pulchne pączki z dżemem, różą czy budyniem, a nie jakieś okrągłe wynalazki z dziurką zza Oceanu


Gdyby te pączki z dziurką były jeszcze jadalne, a niestety są plastikowe i z chemicznym posmakiem. Ciężko im było konkurować z polskimi, tradycyjnymi i pysznymi pączkami.
60 10
odpowiedź
User
pavv
Chemia połączona z chemią i smakująca jak chemia bo niby skąd te ładne kolorki nie występujące w naturze?. Nic dziwnego, że się nie przyjęły.
49 9
odpowiedź
User
bartosz kraska
To naprawdę wielkie zaskoczenie. Jak to możliwe, że taka amerykańska firma nie udzwignęła konkurencji zwykłych, tanich pączków, które na dodatek nie mają w sobie nic hipsterskiego?! Jestem zdruzgotany... świat się kończy.
36 9
odpowiedź