SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dunkin' Donuts znika z polskiego rynku. "Decyzja nie była łatwa"

Sieć Dunkin' Donuts wycofuje się z Polski. Na naszym rynku działała ponad 2,5 roku. - Ta smutna decyzja nie była łatwa, ale w zaistniałych okolicznościach okazała się konieczna - informuje firma w oświadczeniu.

Article

- Wszystko, co dobre, kiedyś się kończy i, niestety, lokale Dunkin' Donuts po 3 latach znikają z mapy Polski. Ta smutna decyzja nie była łatwa, ale w zaistniałych okolicznościach okazała się konieczna. Dziękujemy za wszystkie wspólnie zjedzone donuty - napisano na stronie marki w mediach społecznościowych.

Większość lokali Dunkin' Donuts już została zamknięta

Dunkin' Donuts do Polski weszła ponownie w lutym 2016 roku. Firma chciała w ciągu kilku lat zbudować nad Wisłą sieć minimum 44 kawiarni Dunkin' Donuts.

Jednak kawiarnie nie przetrwały zbyt długo. Ostatnie trzy lokale sieci funkcjonowały w Warszawie. Na zasadach franczyzy prowadziła je Varsovia Food Company.

Sieć prowadziła już w naszym kraju działalność w latach 1996-2002.

Dunkin' Donuts to sieć fast-foodów, która specjalizuje się w sprzedaży amerykańskich donutów, przypominających smak naszych pączków W ofercie znajdują się też m.in. kanapki i kawa.

>>> TYSIĄCE OGŁOSZEŃ O PRACĘ - PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

Dunkin' Donuts powstało w USA 68 lat temu

Firma Dunkin’ Donuts została założona przez Williama Rosenberga w 1950 roku w amerykańskim Quincy. Obecnie sieć liczy 12 tys. kawiarni w 36 krajach na całym świecie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dunkin' Donuts znika z polskiego rynku. "Decyzja nie była łatwa"

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rynienka
Polacy wolą swoje pyszne, pulchne pączki z dżemem, różą czy budyniem, a nie jakieś okrągłe wynalazki z dziurką zza Oceanu
odpowiedź
User
tom
W sumie to było do przewidzenia. Jeden donuts kosztował u nich 4,90. Taki sam w Supermarkecie 1,29. Jakość taka sama, produkt rozmrażany. W cukierni w tunelu przy Złotych Tarasach wybór kiepski. Już po kilku godzinach od otwarcia nie było w czym wybierać.
odpowiedź
User
emm
Polacy wolą swoje pyszne, pulchne pączki z dżemem, różą czy budyniem, a nie jakieś okrągłe wynalazki z dziurką zza Oceanu


Gdyby te pączki z dziurką były jeszcze jadalne, a niestety są plastikowe i z chemicznym posmakiem. Ciężko im było konkurować z polskimi, tradycyjnymi i pysznymi pączkami.
odpowiedź
User
pavv
Chemia połączona z chemią i smakująca jak chemia bo niby skąd te ładne kolorki nie występujące w naturze?. Nic dziwnego, że się nie przyjęły.
odpowiedź
User
bartosz kraska
To naprawdę wielkie zaskoczenie. Jak to możliwe, że taka amerykańska firma nie udzwignęła konkurencji zwykłych, tanich pączków, które na dodatek nie mają w sobie nic hipsterskiego?! Jestem zdruzgotany... świat się kończy.
odpowiedź