SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dunnhumby przejmuje Sociomantic Labs

Agencja Dunnhumby ogłosiła przejęcie firmy Sociomantic Labs, należącej do Tesco. Szczegółów transakcji nie ujawniono.

Article

Sociomantic Labs zajmuje się technologią spersonalizowanej reklamy cyfrowej, w szczególności tzw. real-time bidding (RTB), social targeting czy retargeting. Spółka kładzie szczególny nacisk na budowanie zaangażowania kupujących w czasie rzeczywistym, dzięki pozyskiwaniu na bieżąco danych z CRM-ów firm współpracujących (ang. streaming CRM).

Agencja Dunnhumby analizuje zachowania konsumenckie w sposób tradycyjny oraz przez internet.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dunnhumby przejmuje Sociomantic Labs

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl