SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Prezerwatywy Durex reklamowane z emoji na opakowaniach (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca prezerwatywy Durex (produkowane przez Reckitt Benckiser) z ikonkami emocji na opakowaniach. Za obsługę reklamową marki odpowiadają Isobar Poland Group i Zenith.

Article

Kampania podkreśla, że ikonki na opakowaniach Durex Emoji pozwalają bez słów przekazać partnerowi swoje zamiary i oczekiwania co do seksu.

Akcja jest realizowana pod hasłem „Durex Emoji. Działa między słowami”.

 

Działania reklamowe obejmują internet.

 

Kreacją kampanii zajęła się agencja Isobar Poland Group, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith.

 

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Prezerwatywy Durex reklamowane z emoji na opakowaniach (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
user
beznadzieja :-(
22 0
odpowiedź
User
tosia
prezerwatywy owszem, był czas że stosowaliśmy z chłopakiem; jednak ze względu na straszny trądzik jaki miałam, ginekolog przepisał mi tabletki belara; dlatego my już nie korzystamy; przy tabletkach mam zabezpieczenie i cera się bez porównania poprawiła;
1 21
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing