SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Duże zmiany w MTV i MTV Classic

MTV Polska pracuje nad własnym programem typu reality show

Duże zmiany programowe szykują się od września zarówno w MTV Polska jak i MTV Classic. (więcej poniżej)
Zamów Newsletter Wirtualnemedia.pl
wersja bezpłatna
- wysyłany codziennie do 7.00
- aktualne wiadomości ze świata mediów, internetu i reklamy na Twój adres emailowy
- informacje o konkursach
- inne dodatkowe "ekskluzywne" informacje

       

W pole "adres-email" należy wpisać adres emailowy i następnie zatwierdzić (trzeba wcisnąć przycisk).

Po wykonaniu tych czynności na podany adres emailowy przyjdzie email z prośbą o potwierdzenie.

- Najważniejszym jesiennym projektem jest akcja MTV Łowi. Nowościami, na które chciałbym zwrócić uwagę, są także produkcje innych oddziałów MTV, które premierowo pokażemy od września w naszej ramówce: "Dismissed" (randka-bitwa, gdzie o względy głównego bohatera danego odcinka rywalizuje dwóch przedstawicieli przeciwnej płci i tylko jeden z nich ma szansę na wygraną - mówi nam Jarek Burdek, dyrektor programowy MTV Polska.

Tymczasem rewolucja czeka MTV Classic. Zostanie wprowadzona nowa strategia dotycząca tzw. pozycjonowania tej stacji.

- Chcemy obniżyć grupę docelową i skonstruować jak najlepszy program odpowiadający fanom dobrej muzyki w wieku 25-39 lat. Nazwa MTV Classic ma być rozumiana nie jako telewizja prezentująca klasyczne klipy, ale jako telewizja muzyczna z klasą, która oferuje ciekawą rozrywkę dla wymagających widzów - dodaje Jarek Burdek.

- Klasa, styl, rozrywka, kultowość, autorytety - tym ma się charakteryzować MTV Classic.

Zapraszamy do przeczytania wywiadu z Jarkiem Burdek, dyrektorem programowym MTV Polska.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Duże zmiany w MTV i MTV Classic

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl