SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Duże zmiany w "Samo Zdrowie"

Zmiana makiety i logo miesięcznika "Samo Zdrowie"

Rewolucyjne zmiany czekają miesięcznik "Samo Zdrowie" wydawnictwa Hachette Filipacchi Polska. Od wydania wrześniowego numeru (na rynku od połowy sierpnia) zmieni makietę i logo, które przygotował dotychczasowy zespół artystyczny magazynu.

Kolejna zmiana to ściślejsze sprofilowanie tytułu. "Samo Zdrowie", które kojarzone było jako zdrowotno-urodowy miesięcznik, skoncentruje się przede wszystkim na tematyce zdrowotnej. Na zmiany merytoryczne wpłynęły wyniki badań przeprowadzone dla magazynu.

Według informacji od wydawcy sprzedaż "Samego Zdrowia" systematycznie rośnie. W marcu br. wyniosła ponad 73 tys. egzemplarzy, w kwietniu - 83 tys., w maju - 90 tys.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Duże zmiany w "Samo Zdrowie"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl