SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dużo reklam w "Dom&Wnętrze"

105% wzrost wpływów z reklamy

"Dom&Wnętrze", lider ekskluzywnych magazynów o urządzaniu wnętrz, jako jedyny spośród pism tego segmentu zanotował w ostatnim czasie (czerwiec 2003) 105% wzrost wpływów z reklamy w porównaniu do tego samego okresu roku 2002.* W pierwszym półroczu 2003 udział "D&W"w rynku reklamowym (segment ekskluzywnych magazynów o wnętrzach) wyniósł 42%**.

Już wkrótce ukaże się wyjątkowe wydanie magazynu "Dom&Wnętrze" z wyciętą dziurą w okładce. Przez dziurę można będzie zobaczyć ciekawą aranżację na następnej stronie. Zabawna "okładkowa"dziura jest kolejnym prekursorskim działaniem promocyjnym zainicjowanym przez ten ekskluzywny magazyn o wnętrzach. "Dom&Wnętrze" jako pierwszy miesięcznik zaczął eksponować prezenty i dodatki na tekturce, jako pierwszy także zaproponował czytelnikom filmy na VCD.

* dane: wpływy reklamowe brutto (bez autoreklamy) "D&W", czerwiec 2003, Expert Monitor
**dane: wpływy reklamowe brutto(bez autoreklamy), I-VI 2003, Export Monitor, porównanie z Elle Deco, Dobre Wnętrze, Stylowy Dom, Weranda.

Dołącz do dyskusji: Dużo reklam w "Dom&Wnętrze"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl