SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sklepy Duży Ben z nowym logo i pozycjonowaniem. Autorem agencja V&P

Sieć sklepów alkoholowych Duży Ben (należąca do Grupy Eurocash) zyskała nową identyfikację wizualną oraz pozycjonowanie. Przygotowała je agencja V&P, która odpowiada też za bieżącą obsługę komunikacji marketingowej sklepów Duży Ben.

Article

Rebranding i nowe pozycjonowanie sklepów Duży Ben mają na celu stworzenie mocnego wizerunku nowego formatu sieci sklepów alkoholowych, przy jednoczesnym dbaniu o wzrost poziomów konwersji realizujących cele sprzedażowe. Markety Duży Ben chcą być postrzegane jako sklepy z bogatą ofertą produktów alkoholowych i profesjonalną usługą doradztwa.

Strategię rebrandingową przygotowano w oparciu o wyniki badań realizowanych przez Instytut Badawczy Maison & Partners oraz dane własne Grupy Eurocash.

Nowa identyfikacja sklepów Duży Ben ma inną, czerwoną kolorystykę niż poprzednio. W logo zmieniono główny element graficzny: zamiast kieliszka z melonikiem i muszką pojawił się biały kapsel z nazwą Duży Ben.

W Polsce działa obecnie 20 sklepów Duży Ben, dwa otwarto w miniony piątek.

Nową identyfikację marki i otwarcie kolejnych sklepów Duży Ben wspierają działania marketingowe, m.in. akcje ambientowe i konkursy dla klientów.

Za przygotowanie rebrandingu oraz komunikację marketingową sieci Duży Ben odpowiada agencja reklamowa V&P. Zajęła się całością prac strategicznych i kreatywnych, m.in. brandbookiem i nowym logo. Zrealizowała to zlecenie po zapytaniu otrzymanym od Grupy Eurocash.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Sklepy Duży Ben z nowym logo i pozycjonowaniem. Autorem agencja V&P

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Amman
To chyba żart...? Wiadomo, każda zmiana oceniana jest subiektywnie, ale ta jednoznacznie kojarzy się z obniżeniem jakości i postawieniem na "chejtusów". Poprzednia identyfikacja, mimo że prosta i jakby zrobiona w paincie, to jednak wydawała się nieść coś ze sobą. Nowa, poza tym, że kojarzy mi się z "Tyskim", nic więcej co mnie nie mówi.
12 8
odpowiedź
User
Tajemnicza M
najpierw myślałam, że rebranding jest z czerwonego na pana z melonikiem i myślę "ooo, dużo lepiej". A potem przeczytałam, że na odwórt... :D
8 8
odpowiedź